۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۶۶۰
امام جمعه مرند:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدرشناسی از نعمت امنیت، اقتدار و ولایت فقیه است

حجت الاسلام نعمت‌زاده گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف ملی، شرعی و قدرشناسی از نعمت امنیت، اقتدار و ولایت فقیه است.
امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تأکید کرد و اظهار داشت: ملت ایران با حضور حداکثری در این حماسه ملی عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی با بیان این‌که حضور در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف ملی، شرعی و قدرشناسی از نعمت امنیت، اقتدار و ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که با گذشت 38 سال از تاریخ انقلاب اسلامی، نظام اسلامی ایران و رهبر فرزانه‌اش به نقطه امید آزادگان و مستضعفان جهان تبدیل شده و روز به روز شاهد شکوفایی درخت انقلاب هستیم.

حجت الاسلام نعمت‌زاده با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران الهام بخش نهضت‌های آزادی‌بخش مردم مسلمان منطقه علیه حاکمان فاسد، مستبد و ظالم بوده است، تصریح کرد: گفتمان منطق و مطابق با فطرت الهی انقلاب اسلامی بر قلوب عموم مسلمانان و مستضعفان جهان نفوذ کرده و جغرافیای سلطه مستکبران را محدود کرده است.

امام جمعه مرند با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران هیمنه پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را در هم شکست، افزود: آنچه که بیش از همه در پیشبرد اهداف متعالی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تأثیر داشته و بر اقتدار آن افزوده است، اتکا به قدرت مطلق خداوند، رهبری امام خمینی(ره) و تبعیت مردم از ولایت فقیه بوده است.

وی وحدت ملی، بصیرت، توجه به قدرت داخلی و خودباوری را از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز ایران اسلامی به مرحله‌ای از عزت و اقتدار رسیده که هیچ مسأله‌ای در منطقه و جهان بدون نقش‌آفرینی ایران مرتفع نمی شود، باید قدرشناس این نعمت باشیم و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهیم که پای آرمان های انقلاب ایستاده ایم.

حجت الاسلام نعمت‌زاده حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن را حاوی پیام آشکار به سردمداران سلطه در جهان دانست و افزود: ملت ایران نشان خواهند داد که همچنان در برابر فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، استوار ایستاده و با تبعیت از ولایت فقیه از تمام پیچ های تاریخی و ناملایمات زمان عبور می کنند.

امام جمعه مرند تصریح کرد: به یقین ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا بیعت کرده و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر مستکبران به ویژه یاوه گویی های سیاستمداران تازه به دوران رسیده را به نمایش خواهند گذاشت./935/302/ب2

ارسال نظرات