۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۷۹۷۵۶
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمانشاه:

فلسفه وجودی نظام اسلامی، اجرای احکام اسلام ناب محمدی است

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه فلسفه وجودی نظام اسلامی، اجرای احکام اسلام ناب محمدی است، گفت: انقلاب اسلامی با هدف برطرف کردن نیازهای اصلی جامعه که بخش عظیمی از آن شامل نیازهای دینی و معنوی مردم بود شکل گرفت.
حجت الاسلام صادق ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع اساتید، کادر و طلاب حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، ابراز داشت: یکی از فلسفه های وجودی نظام اسلامی شامل اجرای اسلام ناب محمدی است و انقلاب با هدف اجرای احکام اسلامی در کشور صورت گرفت.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی با هدف برطرف کردن نیازهای اصلی جامعه که بخش عظیمی از آن شامل نیازهای دینی و معنوی مردم بود شکل گرفت زیرا بسیاری از مردم در انجام امور روزمره خود نیز با مزاحمت هایی از سوی رژیم پهلوی مواجه بودند.

حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: در زمان حکومت پهلوی افراد معتقد به اسلام و متدین نمی توانستند با آسایش در جامعه حضور داشته باشند و کشور ما مستعمره بسیاری از کشورهای مستکبر بود در حالی که با شکل گیری انقلاب، هم احکام تعطیل شده دین از سر گرفته شد و هم کشور به امنیت و ثبات و اقتدار رسید.

وی در ادامه بیان داشت: امروز ایران با اقتدارترین و باصلابت ترین کشور منطقه بوده و کشورهای غربی و مستکبر نیز به اقتدار ایران اذعان دارند، باید با همت ملت روز به روز بر این اقتدار افزوده شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: وظیفه طلاب در این برهه حساس ایجاد حس امیدواری در مردم است و این به معنی انکار ضعف ها نیست.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه نباید ضعف ها را انکار کرد، گفت: هیچ یک از این ضعف ها به اصل نظام مربوط نبوده است، اصل نظام اسلامی شامل عدالت و صلح و امانتداری و خدمت به مردم است.

این مسؤول در پایان خواستار حضور گسترده طلاب و مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شد و بیان داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشان دهنده حمایت مردم از اصل نظام اسلامی است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام ایرانی به سؤالات طلاب درباره عملکرد مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان پاسخ داد./857/202/ب2

ارسال نظرات