۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۷۹۸۰۵
مدیر حوزه علمیه قزوین:

راهپیمایی 22 بهمن ادامه دهنده راه امام خمینی و شهدا است

حجت الاسلام عباسی گفت: ملت ایران با حضور میلیونی و باشکوه خود در راهپیمایی یوم ‏الله 22 بهمن نشان می‏ دهند که راه امام خمینی(ره) و شهدا همچنان در ایران ادامه دارد.
حجت الاسلام علی عباسی حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در جمع مدیران حوزه‌های علمیه استان حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ محکم به دشمنان و یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: حکومت 2500 ساله شاهنشاهی که خلاف دموکراسی و حکومت مردمی بود با حضور گسترده مردم سرنگون شد و به جای آن حکومت الله در کشور اسلامی مستقر شد.

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: حضور حماسی و پرشور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده عمق علاقه ملت ایران به انقلاب اسلامی است و این حضور گسترده به شکرانه پیروزی و دستاوردهای ارزشمند ملت در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی افزود: امروز نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه بسیار تأثیرگذار است و همه معترفند که  بدون حضور جمهوری اسلامی ایران، نمی‌توان در منطقه، امنیت ایجاد کرد.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم، پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث شده به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کنیم.

وی به نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور ملت همیشه در صحنه و هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ارتقای جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: ایران اسلامی در تمام این سال‏ها در برابر دشمن ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: امروز به برکت نظام اسلامی، اتحاد، وحدت و همدلی در میان مردم توسعه پیدا کرده و حضور مردم در میدان عمل سبب شده است تا گردنه‏‌های سخت را پشت سر بگذاریم.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ملت ایران با حضور میلیونی و باشکوه خود در راهپیمایی یوم‏ الله 22 بهمن نشان می‏دهند که راه امام خمینی(ره) و شهدا همچنان در ایران ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن فریاد خواهند زد که این انقلاب تا به ثمر نشستن همه خواسته‏‌های خود با پشتوانه مردم به راهش ادامه می ‏دهد.

وی در پایان حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را نشان دهنده عشق، ارادت و دلدادگی مردم به نظام اسلامی، انقلاب، خون شهدا و رهبری دانست و گفت: امروز ایران اسلامی رفیع‌ترین قلٌه‌های افتخار را درنوردیده و در اوج قدرت تبدیل به الگوی بزرگی برای بیداری کشورهای جهان اسلام شده است و حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و حفظ انسجام و وحدت ملی افزون بر تکلیف شرعی، بار دیگر به جهانیان اثبات خواهد کرد آنچه که سبب پیشرفت امروز ایران اسلامی شده است ایستادگی و مقاومت در برابر دنیای غرب و استکبار جهانی است./102/853/ب1

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات