۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۸۶۰
تلویزیون رژیم صهیونیستی:

حماس به یک ارتش مبدل شده است

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز پنجشنبه با انتشار گزارشی از تبدیل حماس به یک ارتش ابراز نگرانی کرد.
حماس

به گزارش خبرگزاری رسا، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه گزارش خود تحت عنوان "حماس در نوار مرزی" را منتشر کرد، این گزارش گسترش دامنه فعالیت های گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش در نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین های اشغالی 1948 را تشریح می کند.  

این کانال افزود: تدوین گزارش حاضر 846 روز به طول انجامید که ساخت و تجهیز پایگاه های آموزشی و برجک های مرزی را نشان می دهد.

در این گزارش آمده است که حماس به صورت تدریجی اقدام به ساخت این پایگاه ها، برجک ها، انتقال نیروها و تجهیزات خود به داخل آنها کرد.

بر اساس گزارش حاضر، صهیونیست های ساکن شهرک های یهودی مجاور نوار مرزی باریکه غزه، صدای شلیک گلوله های نیروهای آموزشی گردان های شهید عزالدین قسام را می شنوند.

از سوی دیگر، فکتور بن عامی افسر سابق سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" در مصاحبه با این کانال گفت که حماس امروز بیش از هر زمان دیگر آماده تر شده است، این جنبش اکنون به یک ارتش واقعی مبدل شده است، دیگر یک سازمان نیست، باید تل آویو این واقعیت را درک کند.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زیپی یحزقیلی مسوول بخش عربی این کانال تصریح کرد که حضور نیروهای حماس در نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین های اشغالی 1948 با هدف بالابردن آمادگی خود برای ربودن نظامیان صهیونیستی صورت می گیرد./982/ب103/د

ارسال نظرات