۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۴۷۹۹۱۰
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

سرانجام عقب نشینی در برابر استکبار شکست است

حجت الاسلام رضوان نسب با بیان این مطلب که هر گاه در مقابل استکبار کوتاه آمده ایم با شکست رو به رو شده ایم، گفت: مبارزه به استکبار جهانی ما را به سطح بین الملل کشانده و سبب ایجاد تمدن نوین اسلامی می شود.
حجت الاسلام عباس رضواني نسب

حجت الاسلام عباس رضوان نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان این که 38 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد، گفت: هر چه انقلاب اسلامی ایران رو به جلو حرکت می کند، دنیا این انقلاب را بیشتر باور می کند.

وی با تأکید بر این که نیاز است که در سالگرد پیروزی انقلاب با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت شود، اظهار داشت: امروز همه مردم متوجه شده اند که حضور در صحنه امری واجب و لازم است و جا دارد که همه مردم در راهپیمایی ارزشمند 22 بهمن شرکت کنند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پستی و بلندی هایی در جریان مخالفت های انقلاب داشته ایم اما الحمدلله با تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب، توانسته ایم به سلامت عبور کنیم و در مبارزه با استکبار، آمریکا و اسرائیل به موفقیت های خوبی رسیده ایم.

وی با اشاره به این که امروز نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی هم الگو هستیم گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی برای همه آزادی خواهان جهان شده است و آن هایی که به دنبال ارزش های ناب و مبارزه با استکبار هستند، از انقلاب اسلامی ایران الگو گیری می کنند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز کشورهایی مثل لبنان، یمن بحرین، عراق و فلسطین و حتی برخی کشورهای آفریقایی در مسیر انقلاب و امام حرکت می کنند؛ استکبار نیز در این سالیان تمام تلاش خود را کرده تا با تحریم ها و فشارهای متفاوت بتواند مانع پیشرفت و گسترش این حرکت شود اما هر کجا که فشار دشمن بیشتر شده، شاهد استقلال و پیشرفت های چشمگیرتری بوده ایم.

وی با بیان این که هر کجا در مقابل استکبار کوتاه آمده ایم شکست خورده ایم، تصریح کرد: بهترین مسیر انقلاب مبارزه با استکبار جهانی است و این راه است که ما را به سطح بین الملل می کشاند و تمدن نوین اسلامی را پدید می آورد./840/ت302/ص

ارسال نظرات