۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۹۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات بزرگی در منطقه بوده است

حجت الاسلام حسینی گفت: روحیه انقلابی گری یکی از مهم ترین شاخصه های انقلابی ماندن است و این روحیه باید روز به روز در جامعه تقویت و توسعه یابد.
حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آستان آذربایجان شرقی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت عباس عبدالهی، شهید مدافع حرم در مسجدالمهدی(عج)، اظهار داشت: استکبارستیزی هویت و شاخصه اصلی انقلاب اسلامی است و اگر بخواهیم این انقلاب را بشناسیم باید امام خمینی(ره) را بشناسیم.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات بزرگی در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های موجود در جهان متفاوت بوده است، چراکه انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ غنی و اصیل عاشورا بوده است و منبع اصلی این فرهنگ، قرآن کریم و سیره اهل بیت است.

حجت الاسلام حسینی مطالعه و بررسی سیره و سبک زندگی بزرگان به ویژه حضرت امام خمینی(ره) را برای همه آحاد مردم به خصوص دولمتردان ضروری دانست و تاکید کرد: روحیه انقلابی گری یکی از مهم ترین شاخصه های انقلابی ماندن است و این روحیه باید روز به روز در جامعه تقویت و توسعه یابد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران بدون توجه و تأکید بر ماندگاری اصول و آرمان های اصیل انقلاب ماندگار نخواهد بود، تصریح کرد: دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی پیش زمینه رشد و شناخت دستاوردهای مادی این انقلاب و نظام است و پس از انقلاب اسلامی، روحیه معنوی در جامعه ایران اسلامی چند برابر شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شهدای مدافع حرم ادامه دهنده آرمان های انقلابی ملت ایران بوده اند، اظهار داشت: اگر امروز در جبهه مقاومت اسلامی دلیرمردانی چون شهید عباس عبدالهی نبودند، بایستی در مرزهای کشور با دشمنان تکفیری می جنگیدیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که رزمندگان جبهه مقاومت، امنیت امروز کشور را  به ارمغان آورده و ما باید قدردان مجاهدت خانواده‎های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم باشیم، گفت: مدافعان حرم با فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی، حافظ امنیت ملی در فرای مرزهای جغرافیایی ایران شده اند و امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست که باید همیشه قدردان آنها باشیم.

وی با بیان این‌که رزمندگان مدافع حرم عمق انقلاب اسلامی را درک می‌کنند و از حریم ولایت و حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند، افزود: رزمندگان امروز نیز در جنگ نابرابری در خارج از خاک با دشمنان اسلام می جنگند که همین برای بیان مظلومیت آنها کافی است./202/935/ب1

ارسال نظرات