۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۹۲۸

پیام نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با صدور پیامی از مردم استان برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.
22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا از ارومیه، حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی امروز با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سی‌و‌هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

مردم شریف ‌و مؤمن استان آذربایجان‌غربی

بیست‌و‌دوم بهمن یادآور خاطراتی است که برای همیشه در دفتر قلب عاشقان حضرت روح ا... نقش بسته‌است. 22 بهمن نماد اتحاد برعلیه خصم و استکبار است که از حلقوم پاک‌ترین و بصیرترین انسان‌های زمان نواهای آن برخاست و مردم را همراه ساخت.

اکنون ۳۸ سال از حماسه بی‌بدیل ایرانیان می‌گذرد. درست سی‌وهشت سال پیش در خیابان انقلاب مردم پشت سر رهبری قرار گرفتندکه راه را نشان داد و گردنه‌های خطیر و دشوار را با همراهی همین مردم پشت سر گذاشت تا به کوچه‌های ایستادگی رسید. کوچه‌هایی که یکایک پلاک‌های آن بوی رشادت و ایثار می‌داد و سرانجام به خدا پیوست.

از خرداد سال ۱۳۶۸ خلفی صالح و امامی عالم از جنس مردان روزهای سخت جانشین حضرت روح ا... شد و تا به امروز سکان انقلاب را در تلاطم دریای خروشان به سلامت هدایت نموده‌است و با بهره‌گیری از توان خدادادی به نیکی خوب را از بد و زشت را از زیبا تشخیص داده و با هوشمندی و درایت از ایران اسلامی جزیره‌ای ساخته که در میان شعله‌های آتش پر از امنیت مسیر پیشرفت را طی می‌نماید.

در مسیر رسیدن به قله سعادت سنگلاخ‌هایی است که گاهی سرعت حرکت را می‌گیرد و گردنه‌هایی است که انسان را دچار ترس و توهم می‌نماید. آنان که در این مسیر پشت سر ولایت قرار گفته‌اند راه را به‌سرعت و بدون لمس دشواری سخت طی خواهند نمود و طبیعی است عده‌ای نیز در این راه از مسیر خارج شوند لیکن در کنار این خروج‌ها رویش‌هایی اتفاق می‌افتد که به مراتب بیشتر و کیفی‌تر از ریزش‌هاست.

صعود ایران اسلامی به مدار خارج از جو، دستیابی به فن‌آوری هسته‌ای، تولید مواد باکیفیت نانو، ایجاد دژ مستحکم موشکی، ارتقای جایگاه علمی با تولید مقاله و چاپ در نشریات بین‌المللی، ایجاد موقعیت مناسب در علوم کشاورزی و خوداتکایی در تولید محصولات استراتژیک و صدها دستاورد دیگر حکایت از فرزانگی رهبر معظم انقلاب دارد که توانسته است علیرغم فشارهای خارجی و برخی ناکارآمدی‌های داخلی انقلاب را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد که بازگشت از این مسیر و ایستادن در ایستگاه وابستگی دیگر امکان‌پذیر نیست.

در این بین راهبرد اقتصاد مقاومتی با اتکای بر قدرت درونی و نگاه بر بازارهای بیرونی رفتار هوشمندانه دیگری بود که با حرکت در مسیر تحقق آن می‌توان مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع نمود و رفته‌رفته به یکی از قدرت‌های اقتصادی تبدیل شد.

عزیزان من آنچه که در عرصه بین‌المللی در حال وقوع می‌باشد با بر سرکار آمدن دولت جدید آمریکا آغاز شده است تحولی اساسی در روابط بین‌الملل به وجود خواهد آورد که نتایج آن در چند سال آینده به‌روشنی قابل ارزیابی خواهد بود. ظهور چهره زشت و کریه آمریکای جنایتکار از پشت نقاب لیبرال دموکراسی با بر سرکار آمدن ترامپ و اعلام انزجار عمومی در فضای بین‌المللی که نمونه آن طومار بیش از یک‌میلیونی انگلیسی‌ها در اعتراض به سیاست‌های آمریکا حقانیت جمهوری اسلامی ایران در سی‌وهشت سال گذشته را مورد تأیید قرار داد.

تفکیک متحدان آمریکا در عرصه بین‌الملل و کاهش تأثیرگذاری در منطقه غرب آسیا از دیگر پیامدهای اقدامات ترامپ در سال‌های آینده خواهد بود که نشانه‌های آن در حال بروز است. ملیت‌گرایی به جای انسان‌محوری آفتی است که دامن مردم آمریکا را فراگرفته است و برهم زدن معادلات جهانی مورد طمع دوستان آمریکا مواردی است که به‌سادگی اروپایی‌ها حاضر به پذیرش آن نخواهند بود.

علی ایحال اینجانب با خوشبینی نسبت به مسائل بین‌المللی و پیشرفت‌های درونی امیدوارم با همراهی مردم و مسئولان سرعت پیشرفت ایران اسلامی به‌سرعت مدنظر رهبر معظم انقلاب نزدیک‌تر شده و با اتکای به قدرت درونی در تمامی عرصه‌ها و نگاه به بیرون راه سعادت را طی نماییم.
بر خود تکلیف می‌دانم از همه شما مردم بزرگوار استان آذربایجان غربی از همه ادیان، مذاهب و قومیت‌ها که زیبایی خاصی به جغرافیای استان بخشیده‌اید درخواست نمایم با شدت بیشتر و با اراده‌ای مستحکم‌تر بیست و دوم بهمن امسال را نیز به صحنه اتحاد و یکدلی در استان تبدیل نمایید و با حضور در راهپیمایی تهدیدات یاوه‌سرایان عالم را محکم‌تر از گذشته پاسخ دهید. به امید دیدار شما مردم عزیز در سنگر دفاع از آزادیخواهی ملت ایران./101/936/ب1

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سید مهدی قریشی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه

ارسال نظرات