۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۸۰۰۴۷
فجر انقلاب؛

تجدید میثاق مردم آذربایجان شرقی با آرمان‌های انقلاب اسلامی

همزمان با سراسر کشور، مردم سراسر استان آذربایجان‌شرقی نیز با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم همیشه در صحنه، مؤمن، متدین و ولایت‌مدار استان آذربایجان‌شرقی امروز همگام با دیگر استان‌های کشور حماسه‌ای دیگر در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم زدند، مردم سراسر استان با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

مردم آذربایجان آمدند تا ثابت کنند در پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب لحظه‌ای غفلت نمی کنند؛ زن و مرد، پیر و جوان، حوزوی و دانشگاهی، کارمند و کارگر، از هر طیف و جناح سیاسی امروز آمده بودند تا نشان دهند یاوه‌گویی های دشمنان انقلاب راه به جایی نخواهد برد و جز ذلت چیزی عاید دشمن نخواهد شد.

بنابر این گزارش، امروز حضور گسترده قشرهای مختلف جامعه از نسل های مختلف انقلاب، همه و همه دوشادوش هم با صدایی واحد، پیام ایستادگی و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در فریادیی رسا در گوش جهانیان طنین انداز کرد و همبستگی ملت ایران را در برابر زورگویان را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام صمد ناصری، مدیر حوزه علمیه تبریز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در تبریز اظهار داشت: در تمامی این سال ها، ملت بزرگ ایران بوده اند که با وجود سخت ترین شرایط، فرصت حضور در این روز خجسته و این عید ملی را از دست نداده و نشان داده اند که هیچ مانعی نمی تواند آنها را از حضور در صحنه ای که بیانگر اقتدار نظام اسلامی است باز دارد.

وی با اشاره به اظهارات سخیف و توهین آمیز رییس جمهور جدید آمریکا علیه ملت ایران حاطرنشان کرد: جهانیان دیدند که تهدیدها و تحریم ها هیچ خللی در حضور مردم قدرشناس ایران اسلامی برای شرکت در این اجتماع و نمایش ایمان و اتحادملی وارد نکرده و این را می توان در شرکت تمامی قشرها در این جشن ملی مشاهده کرد.

همچنین حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: امروز زمان نه گفتن و پاسخ دادن به یاوه گویی‌های سردمداران و به ویژه رئیس جمهور آمریکاست؛ امسال حضور مردم تبریز متفاوت از سایر راهپیمایی‌ها بوده و مردم با شور و غیرت خاصی حضور خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با تأکید بر این‌که مردم تبریز همواره در صحنه‌های انقلابی حضور برجسته داشته‌اند، ادامه داد: امروز مردم تبریز با حضور حداکثری خود، هم در جشن انقلاب حضور یافته و همچنین وحدت، انسجام، اقتدار و عزت خود را به نمایش گذاشته و با قوت تمام، حضور باعظمت و با شکوه خود را به نمایش گذاشته‌اند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه بسیار معنادار است، گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تنها یک پیام برای جهانیان دارد و آن اینکه ملت بزرگ ایران هیچ گاه از اندیشه های و آرمان های انقلابی فاصله نگرفته و همواره به آنها پایبند خواهند بود.

بنابر این گزارش، راهپیمایان 22 بهمن در تبریز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود از مستکبران و ظالمان را نشان دادند و با شعارهای هیهات من الذله و پرچم‌های سیاه ایام فاطمیه اعلام کردند که پیرو مکتب حضرت سیدالشهدا علیه السلام هستند.

گفتنی است، راهپیمایان امروز تبریز پس از طی مسیرهای یازده‌گانه خود را به جایگاه ویژه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رساندند که امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنانی تصریح کرد: مردم تبریز امروز ثابت کردند که که انقلابی هستند، امروز ثابت کردند که پشتیبان نظام و رهبری هستند. مردم آذربایجان شرقی ثابت کردند که یار و یاور انقلاب هستند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات