۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۸۰۰۸۰
فجر انقلاب؛

تهدیدهای دشمن سبب انسجام بیش از پیش ملت ایران می شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه تهدیدات دشمن سبب انسجام بیش از پیش ملت ایران اسلامی می شود، گفت: امروز مردم یکبار دیگر این نکته را به اثبات رساندند که هر چقدر دشمنان و بدخواهان، ملت ایران اسلامی را تهدید کنند، مردم با وحدت، همدلی و انسجام توطئه های آنان را خنثی می کنند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: 22 بهمن ماه روز بیداری ملت انقلابی ایران اسلامی است.

وحدت، همدلی و انسجام ملت، توطئه های دشمن را خنثی می کند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه تهدیدات دشمن سبب انسجام بیش از پیش ملت ایران اسلامی می شود، گفت: امروز مردم یکبار دیگر این نکته را به اثبات رساندند که هر چقدر دشمنان و بدخواهان ملت انقلاب ایران اسلامی را تهدید کنند، مردم با وحدت، همدلی و انسجام توطئه های آنان را خنثی می کنند.

حجت الاسلام هنرمند امروز در سراسر این کشور پهناور شعار مرگ بر آمریکا، مرگ استکبار و مرگ بر منافقی که انسجام و اتحاد و عظمت ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی را نمی تواند نظاره کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خاطر نشان کرد: از مردم به سبب حضور پرشور تقدیر و تشکر می کنم و همچنین 22 بهمن ماه را تبریک عرض می کنم و این روز بزرگ عید واقعی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی

حجت الاسلام هنرمند در ادامه با بیان اینکه جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی سبب امنیت و آسایش امروز کشور شده است، گفت: شهدای والامقام ایران اسلامی در مسیر دفاع از میهن اسلامی از جان خود گذشتند و افتخار آفرینی های بسیاری را آفریدند.

به گزارش رسا، در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 160 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد./202/842/ب1

ارسال نظرات