۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۱۲۷
فجر انقلاب؛

رمز حفظ اقتدار کشور، اطلاعت از رهبری و وحدت کلمه است

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان این که رمز پیروزی انقلاب اطاعت از رهبری و وحدت کلمه است، گفت: امروز باید حول محور رهبری حرکت کرده و با اتحاد و همبستگی کشور را از مشکلات دور کنیم.
فجر انقلاب/ راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان نکا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با رهبری امام راحل و خون شهدا به این ابهت و قدرت رسیده و باید در پاسداشت این ارزش‎ها و برای عظمت ایران تلاش کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با بزرگداشت نام و یاد شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی هشت ساله و شهدای مدافع حرم افزود: این خون شهدا، ارزش‌های انقلاب ما است که تا ابد جامعه ما را بیمه کرده است و باید همواره آن را حفظ کنیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نگاه درون‌‌گرا و برون‌گرا گفت: برداشتن موانع تولید یعنی نگاه درون‌زا داریم و برون‌‌نگر یعنی تنش‌های با سایر کشورها به حداقل برسد و کشور از تحریم خارج شود و مشکلات برطرف شود.

این مسؤول ادامه داد: اکنون جامعه ما با مدیریت جهادی در مرحله و جایگاه خوبی در اقتصاد قرار گرفته است و نگاه مسؤولان خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان است تا جامعه به سوی پیشرفت و تعالی حرکت کند.

انتظامی با بیان این که امروز مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی است، یادآور شد: امام راحل با اتحاد و وحدت ملی و وحدت کلمه این نهضت را به پیروزی رساند و در دفاع مقدس هم مردم یک‌صدا به دنبال دفاع و استقلال کشور بودند و اکنون در ادامه راه این انقلاب همه ما باید برای این وحدت کلمه تلاش کنیم و حول محور ولایت به وحدت برسیم.

وی گفت: وحدت مسأله مهمی است که اگر آسیب ببیند به توسعه و آبادانی جامعه خلل وارد شده و ناتوان خواهیم شد و هر چه بیشتر همدیگر را به اتحاد دعوت کنیم و نقاط تفرقه‌آمیز را تذکر دهیم توسعه و پیشرفت بیشتری نصیب حالمان می‌شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همه ما باید کمک‌کار مسؤولان نظام بوده و برای بزرگی و عظمت ایران تلاش کنیم و توجه شود که اگر دولت خدمت می‌کند، حمایت کنیم؛ چون دولت هم برای این نظام است و نباید برخی از مشکلات و مسائل مانع حمایت از نظام شود.

وی با بیان این که کشور با وحدت و همدلی به رشد و تعالی دست خواهد یافت، تصریح کرد: امروز همه دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و امنیتی کشور نیازمند کمک و همراهی مردم هستند تا به پیشرفت های مناسب دست پیدا کنیم.

انتظامی با اشاره به این که برخی از آسیب‌ها ایجادکننده و قوام‌بخش وحدت است که باید از این آسیب‌ها دورشویم، گفت: باید بدانیم رویکردهای نظام آن است که گشایش بخش باشد تا مردم احساس ایمنی  و امنیت کنند.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با بیان این که رمز پیروزی انقلاب اطاعت از رهبری و وحدت کلمه است، تصریح کرد: امروز باید حول محور رهبری حرکت کرده و با اتحاد و همبستگی کشور را از مشکلات دور کنیم و از زمزمه‌های تفرقه‌انگیز خودداری و از ناکارآمد جلوه دادن  دستگاه‌های مختلف پرهیز کنیم./202/1317/ب1

ارسال نظرات