۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۸۰۳۱۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

خدمت به امامزادگان، خدمت به اهل بیت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خدمت به امامزادگان را اقدامی ماندگار دانست و گفت: خدمت به امامزادگان خدمت به اهل بیت(ع) است.
مدیرکل اوقاف لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام حسین(ع) ذریه حضرت زهرا(س) است، گفت: امامزادگان نیز ذریه حضرت زهرا(س) هستند و خدمت به این امامزادگان، خدمت به اهل‌بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه قبور ائمه و امامزادگان بقعه‌ ای از بقاع بهشتی بوده و خدمت به این بقاع خوب و ماندگار است، افزود: خدمت رسانی به بقاع متبرکه از برنامه های مهم و اصلی اوقاف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در ادامه به نقش خیرین در خدمت رسانی اوقاف و امور خیریه اشاره و عنوان کرد: خیران بازوان توانمند اوقاف در این عرصه هستند.

خیرین بازوان توانمند اوقاف و خادمان گمنام امامزادگان هستند

حجت الاسلام خاکباز خیرین را بازوان توانمند اوقاف و خادمان گمنام امامزادگان خواند و اظهار داشت: در جهت ارتقای وضعیت بقاع متبرکه در سطح استان و مناطق دورافتاده نیازمند همکاری و حضور بیشتر خیران در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نیت واقفان در زمینه های گوناگون وقف صورت می گیرد و درآمد موقوفات هزینه می شود، عنوان کرد: با توجه به نیازهای جامعه باید نیت واقفان را به سمت این نیازها هدایت کرد.

حجت الاسلام خاکباز یادآور شد: رسانه ها در آگاه سازی و هدایت نیت واقفان به سمت مسائل و مشکلات روز جامعه و تبیین فرهنگ وقف نقش بسزایی دارند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه لرستان در ادامه از کلنگ‌زنی طرح برق ‌رسانی به امامزاده احمد(ع) پلدختر خبر داد و گفت: برق ‌کشی از پاعلم تا امامزاده احمد(ع) ۱۲ کیلومتر است.

وی افزود: با همکاری هیأت امنا و خیرین استان لرستان کلنگ احداث چهار باب مغازه در اطراف امامزاده احمد(ع) پلدختر به زمین زده شده است./9459/203/ب2

ارسال نظرات