۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۸۰۵۲۴
معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی زرگان اهواز خبر داد؛

چاپ ویژه نامه مودت همزمان با ایام فاطمیه

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز با اشاره به فعالیت های این مدرسه در ایام فاطمیه، گفت: ویژه نامه «مودت» با همکاری مدرسه سفیران علی بن ابی طالب در ایام فاطمیه چاپ و در اختیار طلاب قرار می گیرد.
فاطمیه

حجت الاسلام علی علوانی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه ابراز داشت: به همین مناسبت 10 شب عزاداری در این روزها با حضور سید هشام بطاط و نوحه سرایی رائد الفتلاوی از کشور عراق برگزار می شود و مجالس مشابه آن را برای خواهران در سطح شهر و مناطق مورد نظر ترتیب خواهیم داد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز به تهیه ویژه نامه ایام فاطمیه با همکاری مدارس علی بن ابی طالب(ع) کوی علوی و امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون اشاره و اظهار داشت: این ویژه نامه با نام «مودت» چاپ و مباحثی همچون پاسخ به شبهات، خطبه فدک، فضائل و مناظره های حضرت زهرا(س) در اثبات حقانیت ولایت امیرمؤمنان(ع) را در برگرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه خطبه فدک از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای ایام فاطمیه است، عنوان کرد: اعزام مبلغ به مدارس و روستاهای پیرامون حوزه در ایام فاطمیه صورت می گیرد و به همین مناسبت در پنجاه مدرسه مراسم عزاداری با حضور مبلغان حوزه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علوانی با بیان برگزاری مراسم عزاداری در 50 تا 60 روستای مناطق تحت نظر مدرسه عنوان کرد: شبیه سازی هجوم و سوزاندن در خانه امیرمؤمنان(ع) جزء برنامه هایی است که سال های گذشته در مدرسه و از سوی طلاب اجرا می شد و ان شاءالله امسال نیز شاهد برگزاری آن باشیم.

وی فعالیت های تبیلغی و سیاه پوش کردن مناطق عمومی شهر و برپایی ایستگاه های صلواتی را از دیگر فعالیت های مدرسه در ایام فاطمیه برشمرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات