۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۵۶۵
عضو جماعت الدعوه پاکستان:

دونالد ترامپ یک تروریست واقعی است

یکی از روحانیان اهل سنت پاکستان حبس خانگی رییس جماعت الدعوه این کشور به دلیل حمایت از مردم کشمیر را محکوم کرد.
میاں سھیل احمد

به گزارش خبرگزاری رسا، میاں سھیل احمد عضو جماعت الدعوہ پاکستان، در دیدار با اعضای این جماعت، حبس خانگی حافظ سعید رییس جماعت الدعوہ را به شدت محکوم کرد.

وی با بیان این که اتھام مشارکت در عملیات تروریستی و برھم زدن امنیت کشور به حافظ سعید کاملا بی پایه و اساس است گفت: تنھا جرم حافظ سعید حمایت از مردم مظلوم کشمیر است، وی در حالی که خواستار برپایی تحصن در سازمان ملل بود به حبس خانگی محکوم شد.

این روحانی اھل سنت با اشارہ به این که نخست وزیر پاکستان به جای حمایت از مردم کشمیر به نمایندہ دولت ھند در داخل کشور تبدیل شدہ است، بیان داشت: دولت اگر بخواھد فشار قدرت ھای بزرگ و خارجی منافع ملی را نادیدہ بگیرد، ما سکوت نخواھیم کرد.

وی با بیان این که نواز شریف در نتیجه واکنش به دولت آمریکا و ھند نسبت به سخنان حافظ سعید در خصوص برگزاری تحصن در سازمان ملل وی را به حبس خانگی محکوم کرد تصریح کرد: حمایت از مردم کشمیر و آزادی این سرزمین از سلطه ھندوستان یکی از آرمان ھا کشور به شمار می رود.

میاں سھیل احمد با تاکید بر این که حامیان کشمیر، تروریست و برھم زنندگان امنیت کشور و منطقه نیستند افزود: دونالد ترامپ برھم زنندہ امنیت جھان و یک تروریست واقعی است چون به جای حمایت از مظلومان جھان به حمایت عوامل تروریستی معتقد است./988/ب902/د

ارسال نظرات