۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۸۰۶۳۰
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی مایه افتخار است

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی مایه افتخار است، فرامین رهبر معظم انقلاب را تنها گزینه موجود برای وحدت اسلامی توصیف کرد.
شيخ ماهر عبدالرزاق، رييس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی، سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف، در پرتو ایستادگی در برابر ظلم، مایه افتخار است. ایران در هر مکانی از جهان که ظلم وجود داشته باشد به حمایت از مظلوم می پردازد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به مسائل مهم انسانیت دارد و از روز اول انقلاب تاکنون، حامی ملت مظلوم فلسطین است.

این روحانی اهل تسنن اظهار داشت: ما به ندای وحدت طلبی امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان لبیک گفته و در این راه ثابت قدم هستیم.

شیخ ماهر عبدالرزاق ادامه داد: مواضع ما در قبال مواضع سیاسی و سرنوشت ساز ایران که ضامن حفظ کرامت و مصالح استراتژیک و اقتصادی امت به شمار می آید، ثابت است و فرامین رهبر بزرگ تا تحقق وحدت میان همه مسلمانان و برقراری عدالت و مساوات نیز گزینه ما محسوب می شود./980/ب903/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات