۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۸۰۷۳۷
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

نیروهای تکفیری در فضای جهل و تعصب نیروهای خود را جذب می کنند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای تکفیری در فضای جهل و تعصب و بی سوادی نیرو کسب می کنند گفت: دانایان دینی در عرصه آیات و روایات دین و احادیث نبوی بینش داشته و تفسیرهای کج و گمراهانه تکفیری ها را نمی پذیرند.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به نقش مؤثر روحانیان در پیشبرد اهداف جامعه ابراز داشت: روحانیان جامعه را به سمت کسب خشنودی و رضای خدای سبحان پیش می برند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: روحانیان امروز با تقویت پایگاه های علمی و آگاهی و اشراف به مسائل روز و حضور بیشتر در متن مردم می توانند پاسخگوی نیازهای مردم در جامعه باشند.

ماموستا محمدی بیان داشت: توجه به مسائل اخلاقی و معنوی افراد در جامعه موجب سعادتمندی دنیوی و اخروی انسان ها شده و آرامش جامعه را دوچندان خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نگرش گروهک های تکفیری سطحی و به دور از علم و بینش معنوی است، در عملکرد این گروهک ها هیچ تفکر و آگاهی عمیق دینی دیده نمی شود.

این مسؤول تأکید کرد: نیروهای تکفیری در فضای جهل و تعصب و بی سوادی، نیرو کسب می کنند؛ زیرا آگاهان در دام تحریکات و تفسیرهای تند و غلط آنها گرفتار نمی شوند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: دانایان دینی در عرصه آیات و روایات دین و احادیث نبوی بینش داشته و تفسیرهای کج و گمراهانه تکفیری ها را نمی پذیرند.

ماموستا محمدی اظهار داشت: امروز جهانیان به عظمت و عزت ملت ایران پی برده اند و جایگاه حقیقی ایران در جهان پیدا و آشکار است.

این مسؤول در پایان عنوان داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان امروز مضحکه جهانیان شده و چهره حقیقی خود را به نمایش گذاشته اند، بی شک عمر کفر و تکفیر کوتاه بوده و وعده خداوند متعال درباره پیروزی اسلام محقق می شود./857/302/ب1

ارسال نظرات