۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۹۵۵
یکی از مستبصران آمریکایی:

رسانه‎ها واقعیت مسلمانان را منعکس نمی‎کنند

یکی از مستبصران جوان آمریکایی ضمن زیارت حرم مطهر امام علی(ع) از عدم انعکاس واقعیت مسلمانان در رسانه‎های جهان انتقاد کرد.
یاسمین هوسج یکی از مستبصران جوان آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، یاسمین هوسج از مستبصران جوان آمریکا پس از تشرف به زیارت حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) در گفت‎وگو با خبرنگاران به بیان شیوه آشنایی با دین مبین اسلام اشاره کرد و بیان داشت: آشنایی من با زندگانی اهل بیت(ع) موجب شد که به دین اسلام علاقمند شوم.

یاسمین هوسج افزود: من در شهر جورجیای آمریکا یک دوست محجبه دارم و از زمانی که حجاب را برای خود نیز انتخاب کردم احساس آرامش می‎کنم.

وی بیان داشت: زندگی یک مسلمان محجبه در آمریکا با مشکلات مختلفی همراه است که من با تلاوت قرآن کریم و یادآوری سختی‎های اهل بیت (ع) بر این مشکلات غلبه می کنم.

این مستبصر آمریکایی ادامه داد: زندگانی اهل بیت(ع) با مشکلات و سختی‎های مختلفی روبه بود به طوری که به هیچ عنوان قابل قیاس با زندگی ما نیست.

وی یاد وقایع کربلا را مایه حزن و اندوه بسیار دانست و اظهار داشت: این اولین بار است که به زیارت عتبات مقدس در عراق مشرف می‎شوم و امیدواریم که بازهم بتوانیم به این مکان مقدس بیایم.

یاسمین هوسج با انتقاد از سیاه نمایی رسانه‎ها علیه مسلمانان تصریح کرد: متاسفانه رسانه واقعیت مسلمانان و کشورهای اسلامی را به صورت صحیح انعکاس نمی‎دهند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات