۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۴۸۱۳۲۲
نماینده ولی فقیه در کشور سوریه:

رزمندگان جبهه مقاومت برای دفاع از حرم حضرت زینب هم قسم هستند

نماینده ولی فقیه در کشور سوریه گفت: رزمندگان جبهه مقاومت برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) هم قسم شدند و اهتمام ارزنده و والایی در این مسیر دارند.
آمل آمل آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری، نماینده ولی فقیه در کشور سوریه شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد که با حضور پرشور و گسترده مردم در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد با شهدا زندگی کنیم و تنها به دنبال زنده نگه داشتن نام این عزیزان والامقام نباشیم.

وی با بیان این که نام شهدا را خداوند متعال زنده کرده است، بیان داشت: پروردگار سبحان از ما خواسته است نه فکرش را کرده و نه بر زبان جاری کنیم که این عزیزان والامقام مرده هستند.

نماینده ولی فقیه در کشور سوریه ادامه داد: شهدا زنده و جاویدان هستند و با زنده ها زندگی می کنند که ضرورت دارد قدردان ایثارگری ها و مجاهدت های والای این بزرگواران باشیم.

حجت الاسلام طباطبایی اشکذری با اشاره به این که دانشگاه، حوزه های علمیه و عرصه های مدیریتی و خدماتی همه باید مملو از زندگی با شهدا باشد، گفت: تنها توقع و تمنای شهدا نیز از همه ما است تا با این عزیزان زندگی کنیم.

وی ادامه داد: زندگی با شهدا زندگی با پیام شهدای والامقام است که ضرورت دارد توجه به شعارهای شهدا و عشق و علاقه ای که از همه چیز خود گذشته و از خداوند متعال نگذرند را مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام طباطبایی اشکذری اظهار داشت: همت شهدا برای این بود که دل ولی فقیه و نایب امام زمان(عج) آرام بگیرد که در این مسیر ارزنده قدم برداشتند و آنان حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی خود قرار دادند.

وی با بیان این که رزمندگان ما وقتی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) هم قسم شدند، گفت: رزمندگان به این رسیدند اگر مقاومت نکنیم و این حرم اسیر دست دشمنان و تکفیری ها شود و روزی چشم ما به چشم مقام معظم رهبری برسد و از ما بپرسند شما بودید و این کار را صورت دادند چه جوابی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کشور سوریه ادامه داد: دعا می کنیم خداوند متعال ما را مدیون و شرمنده شهدای والامقام قرار ندهد که ضرورت دارد سیره نورانی این بزرگواران را چراغ راه خود قرار دهیم.

به گزارش رسا، شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد روز بیست و ششم بهمن ماه در کشور سوریه و در دفاع از حریم آل البیت(ع) به مقام رفیع شهادت نائل شدند که پنجمین شهید مدافع حرم از دیار علویان و هزارسنگر آمل تقدیم اسلام و انقلاب شد.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد روز بیست و هشتم بهمن ماه از ساعت 15 و از حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل تا گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات