۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۴۸۱۳۴۸
طی بیانیه ای از سوی اساتید حوزه علمیه مطرح شد؛

اقدام انقلابی؛ چاره حل مشکلات خوزستان

اساتید حوزه علمیه خوزستان باتوجه به حوادث اخیر استان مبنی بر قطعی برق، آب و تلفن همراه، طی بیانیه ای اقدام انقلابی را چاره ساز حل مشکلات برشمردند.
بیانیه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، اساتید حوزه علمیه خوزستان باتوجه به حوادث اخیر استان مبنی بر قطعی برق، آب و تلفن همراه، طی بیانیه ای اقدام انقلابی را چاره ساز حل مشکلات برشمردند.

این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاء بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ»

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب دکتر حسن روحانی

سلام علیکم

به حکم وظیفه اسلامی و انسانی و از روی خیرخواهی، لازم می دانیم نصایحی برادرانه و از سر دلسوزی و با دلی آکنده از سوز و غم به استحضارتان برسانیم؛ تا ان شاءالله کارگر افتد و شاهد تغییری واقعی و محسوس در رویه های گذشته نسبت به استان شهید پرور و زرخیز خوزستان باشیم.

شاید نیازی به یادآوری جایگاه و نقش تعیین کننده مردم این استان در تاریخ این مرز و بوم و به ویژه در طول انقلاب اسلامی شکوهمند ملت ایران نباشد، اما خوب است از یاد نبریم که به فرموده مقام عظمای ولایت «خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است» و هم این خوزستان در طول 8 سال تجاوز دنیاخواران و سلطه گران، در دفاعی مقدس و دوشادوش سایر هم وطنان خود، آنگونه که امام بزرگوار این امت فرمود، «دین خود را به اسلام ادا کرد».

حوادث تلخ و غم انگیز روزهای گذشته بیش از پیش پیکر رنجور و ستم دیده مردم استان خوزستان را آزرده نمود و سبب گردید بار دیگر زخم های مزمن و به فراموشی سپرده شده ی مردم مظلوم و محجوب این استان سرباز کند و در کانون توجهات قرار گیرد.

مشکلات این استان چیزی نیست که بر شما پوشیده باشد و مسأله دیروز و امروز هم نیست.

حل مشکلات این استان در گرو نگاه ویژه و اقدام انقلابی و خارج از ساز و کارهای بروکراتیک حاکم بر نهادهای دولتی است. مردم این استان انتظار دارند، برای حل بحران های پیش آمده در استان خوزستان و حل ریشه ای آنها هیأت دولت به صورت فوق العاده، ضمن اقدام به برگزاری جلسات و تعیین کمیسیون ویژه، بودجه کافی متناسب با عمق این معضلات ریشه ای و مزمن اختصاص دهد و به اقدامات سطحی و زود گذر بسنده ننماید./101/9453/ب1

والسلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات