۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۸۱۴۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

طلاب مدارس علمیه، ظرفیتی عظیم در جهت جذب طلاب نوورود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: طلبه های ما هر کدام به عنوان یک مبلغ می توانند با اطلاع رسانی و آگاه سازی دوستان و اطرافیان خویش و تبیین برکات حوزه در جامعه جوانان را جذب این مراکز کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در جمع مدیران و مسؤولان حوزه های علمیه لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حوزه کانون تعلیم و تربیت طلاب و مبلغان برای نقش آفرینی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه خروجی حوزه های علمیه تبلیغ است، افزود: طلبه در کنار تعلیم و تربیت باید توانایی تبلیغی خویش را برای ورود به عرصه تبلیغی ارتقا بخشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اعزام مبلغان در طول سال به مناطق شهری و روستایی، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه ظرفیت عظیمی در این زمینه هستند.

وی بیان داشت: هدف از اعزام مبلغان و طلاب به مناطق تبلیغی بصیرت بخشی و تبیین ارزشها و باورهای دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه طلاب برای موفقیت در عرصه تبلیغ باید به علم روز مجهز بوده و از ابزراهای نوین تبلیغی برای موفقیت در این راستا و پاسخ به نیازهای جامعه تلاش کنند، اظهار داشت: حوزه در این زمینه باید نقش آفرین باشد.

وی در ادامه با اعلام آمادگی تبلیغات اسلامی لرستان در جهت اطلاع رسانی آغاز پذیرش حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در این راستا از برنامه های مهم مبلغان اعزامی به مناطق تبلیغی در ایام فاطمیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با تأکید بر ضرورت بیان آثار و برکات وجود حوزه در جامعه، اظهار داشت: با تبیین این مهم می توان در جذب علاقه مندان به این مراکز دینی گام برداشت.

وی بیان داشت: طلاب مدارس علمیه خود ظرفیتی مناسب در جهت اطلاع رسانی و جذب جوانان مؤمن و توانمند به حوزه هستند و در این راستا باید نقش آفرین باشند./9459/203/ب2

ارسال نظرات