۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۸۱۷۷۴
در برنامه «نغمه عشاق» فرهنگسرای گلستان:

از خانواده شهید مدافع حرم مرتضی کریمی تجلیل شد

ویژه برنامه «نغمه عشاق»، آیین پاسداشت و تکریم خانواده شهدا پنج‌شنبه بیست و هشتم بهمن ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.
حجت الاسلام وحیدی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، برنامه نغمه عشاق این هفته با حضور بیش از 150 نفر از مردم شهیدپرور، خانواده های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد. این برنامه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت محمدباقر ربیعی آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین وحیدی در برنامه این هفته با بیان اینکه مردم دنیا سه دسته‌اند، گفت: دسته اول کسانی هستند که همیشه اهل گناه و معصیت ، بی‌بند و باری هستند، دسته دوم توده زیادی اکثرا مشغول زندگی شان هستند و گناه هم نمی‌کنند و دسته سوم انسان هایی هستند که معنویت و ایمان برایشان خیلی مهم بود

وی با اشاره به همزمانی دهه فاطمیه افزود: بعد از فوت پیامبر اکرم (ص) جبرییل هر روز بر حضرت زهرا نازل می‌شد و حضرت تمام مطالب را مکتوب یادداشت می کردند و در کتابی به نام " مصحف فاطمه" گردآوری کردند که بعد از شهادت ایشان کتاب به دست حضرت علی(ع) سپرده شد.

در ادامه مراسم کلیپی از شهید مدافع حرم مرتضی کریمی پخش شد و همسر شهید مدافع حرم مرتضی کریمی به بیان خاطراتی از زندگی مشترکشان پرداختند. در پایان مراسم با اهدای لوح و جوایز از خانواده شهیدان "مرتضی کریمی، بهمن نصیری و امیر حسین بورقانی " تقدیر شد.

گفتنی است برنامه نغمه عشاق هر هفته از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند./920/د102/ی

ارسال نظرات