۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۸۲۲۸۳

تعرض شهرک نشینان یهودی همراه با عضو سابق کنست به مسجد الاقصی

در پی تعرض ده ها شهرک نشین تندرو یهودی به مسجد مبارک الاقصی، موجی از تنش و ناامنی بر این مسجد حاکم شده است.
مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، شهرک نشینان تندرو یهودی صبح امروز دوشنبه همراه با موشه فیگلین عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی تحت حمایت شدید نیروهای امنیتی از سمت باب المغاربه اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کردند.

شاهدان عینی نیز تصریح کردند که فیگلین به طرز مشکوکی در محوطه های مسجد الاقصی اقدام به قدم زنی کرد و در همین حال نمازگزاران فلسطینی با فریاد الله اکبر اعتراض خود نسبت به ورود این یهودی تندرو به مسجد مبارک الاقصی را نشان دادند.

در همین حال، بیش از 50 شهرک نشین تندرو یهودی نیز که بیشتر آن ها از اعضای دانشجویان حامی ساخت معبد کذایی بودند، وارد مسجد الاقصی شدند و راهنمای آن ها توضیحاتی در مورد معبد دروغین و کذایی یهود به آنان ارائه می داد.

این در حالی است که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه باب الاسباط یکی از دروازه های مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران و طلاب علوم دینی بسته و مانع از ورود آنان به این مسجد شدند.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شهرک نشینان صهیونیست روزانه تحت حمایت نیروهای امنیتی صهیونیست اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی می کنند و این رژیم به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی این مسجد به منظور فراهم کردن زمینه سیطره کامل بر آن است تا بتواند به راحتی آن را تخریب کرده و معبد کذایی و افسانه ای یهود را به جای آن احداث کند./982/ب102/د

ارسال نظرات