۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۸۲۳۲۰
با حضور علمای تشیع و تسنن سیستان و بلوچستان؛

نخستین یادواره شهدای روحانی جنوب شرق کشور در ایرانشهر برگزار شد

نخستین یادواره شهدای روحانی جنوب شرق کشور با حضور علمای تشیع و تسنن سیستان و بلوچستان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگان و مردم شهیدپرور ظهر امروز در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان برگزار شد.
اولین یادواره شهدای روحانی جنوب شرق کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، نخستین یادواره شهدای روحانی جنوب شرق کشور به همت دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور و با حضور علمای تشیع و تسنن سیستان و بلوچستان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگان و مردم شهیدپرور ظهر امروز در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حجت الاسلام جواد خلیلی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در این مراسم گفت: روحانیت همیشه در طول تاریخ پرچمدار نهضت اسلام و انقلاب بوده است.

وی افزود: روحانیان همواره نقش رهبر و هدایت کننده را داشته اند؛ لذا باید برای پاسداشت مقام روحانیت و تبیین این جایگاه در دفاع مقدس تلاش کرد.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم بیان کرد: پیامبر عظیم الشأن اسلام در باب شفاعت می فرمایند در قیامت سه گروه شفاعت خواهند کرد و خداوند قبول می کند؛ گروه اول پیامبران، گروه دوم علما و گروه سوم شهدا هستند که شفاعت ما را می‌کنند./831/204/ب1

ارسال نظرات