۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۸۲۵۲۲
رییس تبیلغات اسلامی بروجرد:

فعالیت 300 مبلغ در شهرستان بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: در این شهرستان 300 مبلغ در طول سال به صورت دائم فعالیت دارند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اعزام مبلغ به مناطق تبلیغی که از برنامه های اصلی تبلیغات اسلامی است، بیان داشت: در طول سال 300 مبلغ به صورت مستمر در مناطق تبلیغی فعالیت دارند.

وی افزود: در مناسبت های دینی و مذهبی افزون بر فعالیت مبلغان مستقر مبلغان از ظرفیت مبلغان غیر بومی نیز در جهت تبیین و ترویج آموزه های دینی استفاده می شود.

با تسلیت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: هم اکنون مبلغان اعزامی در مناطق شهری و روستایی، مساجد، مدارس و حسینیه ها مشغول فعالیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مبلغان در مدارس عنوان داشت: 170 نفر از مبلغان در مدارس ابتدایی، راهنمیی و دبیرستان شهرستان بروجرد مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به هجمه های فرهنگی و تلاش غرب در جهت کمرنگ کردن ارزشها و ضربه زدن به باور و اعتقادات نسل جوان بیان داشت: فعالیت و حضور مبلغان در مناطق تبلیغی و بین نسل جوان امری مهم در جهت خنثی کردن هجمه های دشمن است.

وی برگزاری گفتمانهای دینی و تبلیغ چهره به چهره مبلغان را لازمه آگاه سازی نسل جوان و حرکت در جهت خنثی کردن هجمه های دشمن عنوان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با تأکید بر ضرورت ترویج و تبیین تعالیم دینی در جهت تقویت باورهای دینی نسل جوان اظهار داشت: با تربیت دینی دانش آموزان می توان در جبهه جنگ نرم فعالیت چشمگیری داشت.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مبلغان در زمینه فرهنگی، مذهبی و با محوریت قرآن و مسائل مورد نیاز جامعه در تربیت نسلی انقلابی و مؤمن مؤثر است./9459/302/ب1

ارسال نظرات