۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۸۲۵۵۱
معاون شهرسازي شهرداری قم خبر داد؛

تكميل پل روگذر تقاطع شهداي مدافع حرم تا هفته آينده

معاون شهرسازي و امورزيربنايي شهرداري قم از تكميل روگذر تقاطع شهداي مدافع تا هفته آينده خبر داد.
قاری قرآن معاون شهردارد قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عليرضا قاري قرآن با اشاره به موقعيت قرارگيري پل شهداي مدافع حرم اظهار كرد: اين پل در محل تلاقي محور جمهوري كه يكي از محورهاي اصلي شرقي غربي شهر است با محور شهيدان محمود نژاد واقع شده است.

وي خاطرنشان كرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته مقرر گرديده اين تقاطع به صورت يك پل سه سطحه طراحي شود كه محور جمهوري به صورت روگذر و ميدان در تقاطع جمهوري با شهيدان محمود نژاد و زيرگذر در امتداد محمود نژاد تا بسيج است كه بالغ بر ۳۵ ميليارد تومان هزينه داشته است.

معاون شهرسازي و امورزيربنايي شهرداري قم با بيان اينكه اين پروژه اواخر ارديبهشت سال جاري كلنگ‌زني شد و سعي مي‌شود پروژه در طول زمان يك سال به بهره‌برداري برسد گفت: پل روگذر اين پروژه تا هفته آينده بازگشايي مي‌شود و ميدان همسطح تا پايان سال تكميل خواهد شد و زيرگذر تا اوايل سال ۹۶ تكميل مي‌شود و در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد.

وي عنوان كرد:‌ بلوار جمهوري محور اصلي است و در حقيقت مناطق چهار و دو را به يكديگر وصل مي‌كند با احداث اين پل ارتباط ترافيكي بين مناطق شمال و جنوب محور جمهوري برقرار مي‌شود مسائل و مشكلات ترافيكي در اين بخش به حدي بود كه لازم بود تقاطع غيرهمسطح در اين بخش داشته باشيم.

قاري قرآن يادآور شد: پل شهداي مدافع حرم از پروژه‌هايي است كه در سال ۹۵ آغاز شده و با كيفيت خوب از سوي مجموعه پيمانكار و كارفرما در حال تكميل مي باشد./872/د102/ی

ارسال نظرات