۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۸۳۳۸۷
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

پاسخ دیوانگی دشمنان انقلاب اسلامی بسیار سخت خواهد بود

سردار رمضان شریف با تأکید بر این‌که قدرت موشکی ایران روال منطقی خود را طی می‌کند، گفت: پاسخ دیوانگی دشمنان انقلاب سیلی بسیار سختی از ملت ایران خواهد بود.
رمضان شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه تبریز با بیان این‌که سپاه هیچ هراسی از تهدیدهای توخالی دشمنان انقلاب اسلامی ایران ندارد، اظهار داشت: دشمن در ضعیف‌ترین شرایط تاریخی خود قرار دارد، به‌گونه‌ای که خود اعتراف دارد که معادلات منطقه‌ای بدون نقش‌آفرینی ایران پیش نخواهد رفت.

وی با بیان این‌که دشمنان در منطقه معضلات زیادی دارند و اگر قادر به حمله نظامی به ایران بودند؛ ابتدا مسائل خود در افغانستان، عراق، یمن و سوری را حل می‌کردند، افزود: دشمنان نظام بدانند که قدرت موشکی ایران روال منطقی خود را طی می‌کند و مطمئن هستیم قدرت موشکی ایران تاثیر بازدارندگی خود را دارد.

سردار شریف با تأکید بر این‌که پاسخ دیوانگی دشمنان انقلاب سیلی بسیار سختی از ملت ایران خواهد بود، تصریح کرد: بدون توجه به جنجال‌های رسانه‌ای غرب اعلام می کنیم؛ همه آزمایش‌های موشکی سپاه تابع برنامه منظم و زیر نظر شورای امنیت عالی ملی بوده و ریاست این شورا نیز بر عهده ریاست جمهوری است که مصوبات آن به تصویب مقام معظم رهبری می‌رسد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این‌که دشمنان تلاش بسیاری در راستای توقف برنامه‌های موشکی ایران دارند، خاطرنشان کرد: باید دانست که برجام و برنامه موشکی دو موضوع جداگانه از هم هستند، سیاست نرمش قهرمانه رهبر انقلاب یک بار دیگر بی‌اعتمادی و عهدشکنی آمریکا را به اثبات رساند.

وی با تأکید بر این‌که بدعهدی آمریکا و غرب باعث افزایش قدرت نرم‌افزاری ایران در مقابله با دشمنان شده است، یادآور شد: قطعاً اگر قدرتمندی و عبور نظام از گردنه‌ها نبود؛ دشمن هرگز حاضر به مذاکره نمی‌شد و این ناشی از قدرت دشمن نبوده بلکه ناشی از قدرت‌مندی ایران بود که حاضر به مذاکره با ایران شدند.

سردار شریف با اشاره به این‌که گوشه‌هایی از آزمایش‌های موشکی با حمایت‌ مجدانه رهبر معظم انقلاب و با هدف متنبه شدن دشمن در برخی رزمایش‌ به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: رسالت اصلی سپاه پاسداران حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران است و در این راستا از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نیستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود از با بیان اینکه افتتاح طرح صددرصد بومی پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: پس از 100 سال برخورداری از نعمت نفت، کشور با افتتاح این پالایشگاه از واردات بنزین بی‌نیاز خواهد شد و ایران با این پروژه وارد صادرات این محصول می‌شود.

وی با بیان این‌که پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» با وجود تحریم‌های مختلف دشمن و با همت قرارگاه سازندگی سپاه و تنها با تکیه بر دانش و امکانات داخلی کشور احداث شده استف گفت: قرارگاه سازندگی سپاه توانسته 34 هزار پروژه در 13 استان کشور در راستای آبادانی و محرومیت‌زدایی اجرایی کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تجلیل خدمات و فعالیت‌های چند ساله سرهنگ علی اصغری به عنوان مسؤول روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی؛ سرهنگ اسکندری در این سمت معارفه شد./935/202ب2

 

ارسال نظرات