۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۸۳۹۶۱
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

رمز موفقیت انسان ها در زندگی مطالعه و بررسی مکتب اهل بیت است

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آثار و برکات مکتب ائمه اطهار در زندگی انسان ها گفت: رمز موفقیت انسان ها در زندگی مطالعه و بررسی مکتب اهل بیت است.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

 حجت ‌الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام، اظهار داشت: عزادار واقعی کسی است که آگاهی و معارف خویش را از قرآن و عترت بگیرد.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: عزادار واقعی باید به دنبال اصلاح رفتار و درصدد ارتقا معلومات و معارف قرآنی خود باشد و در صورت اعمال این الگوها در زندگی خود به سعادت اخروی می رسد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری مراسم ها و ایام شهادت شناخت بیشتر از مکتب اهل بیت(ع) است، مکتب اهل بیت یک مکتب فکری، جامع و راهگشا در تمام جوامع و عصرها است.

این مسؤول در ادامه عنوان داشت: ضمن الگو برداری از سبک و شیوه زندگی اهل بیت علیهم السلام می توان در تمام زمان ها مورد استفاده قرار گیرد و شیوه زندگی این معصومان مختص به هزار چهارصد سال پیش نمی باشد.

حجت ‌الاسلام قبادی خاطرنشان کرد: عفت و حجاب موضوع ارزشی و همگانی بوده و به زمان و مکان ویژه ای اختصاص ندارد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت: بی حجابی برای انسان زیبا و  خوشایند نیست، انسان باید به دنبال اصلاح رفتار و بهبود بخشیدین شیوه زندگی خویش باشد.

وی در پایان تأکید کرد: رمز موفقیت انسان ها در زندگی مطالعه و بررسی مکتب اهل بیت و زندگی معصومین(ع) است./967/303/ب1

ارسال نظرات