۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۸۴۴۶۱
آیت الله مجتهد شبستری:

ملت ایران تا پای جان از انقلاب صیانت خواهند کرد

امام جمعه تبریز با اشاره به یاوه‌گویی‌های ربیس جمهور جدید آمریکا، گفت: این ملت تا پای جان در برابر دشمنان انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای دوران دفاع مقدس در تبریز با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر 9 شهید گمنام و شهید عزیز ابراهیم ندیمی نشان از وفاداری ملت به اسلام و مقام شامخ شهدا است.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس در طول 8 سال در برابر استکبار جهانی و تهاجم دشمنان و دست نشانده آنها که چشم دیدن ایران اسلامی را نداشت بر اساس اصول و آموزه های اسلامی ایستادند، افزود: نبی مکرم اسلام نیز ایستادگی در برابر دشمنان و جنگ با آنان را مورد تأکید قرار داده است.

امام جمعه تبریز جهاد را مانع لعب با ارزشهای دینی دانست و گفت: خدواند جهاد را در برابر انسانهای متخلف از ارزشهای دینی قرار داد تا نتوانند دین اسلام را مورد ملعبه خود قرار دهند، این رزمندگان دفاع مقدس بودند که با توجه به بیانات پیشوایان دینی و قرآن کریم در برابر دشمن ایستادند.

وی با اشاره به تجزیه کشور در جنگهایی که در گذشته ایران با آن مواجه بود، ادامه داد: اما ایران اسلامی در طول این 8 سال با مقاومت جانانه حتی یک وجب از خاک این کشور را از دست ندادند، رحمت خداوند بر رزمندگان دفاع مقدس که در برابر تجاوز دشمن ایستادند و دشمن را خار کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس با تکیه بر آرمان‌های امام راحل توانستند در جنگ پیروز شودند و این کشور را از لوث اشرار و دشمنان پاک کنند، امروز نیز امنیت و اقتدار کشور را مدیون شهدا و رزمندگان هستیم، به ویژه رهنمودهای ولایت ما را در امنیت کامل قرار داده است.

وی با اشاره به شرایط منطقه و نا امنی‌های موجود، تصریح کرد: امروز نا امنی‌های اطراف ایران را مشاهده می کنیم و می بینیم که چه اتفاقاتی در آن رخ می دهد، پیشرفت‌ها و توسعه علم و صنعت کشور در کنار صنایع نظامیا همه به برکت فدارکاری شهدا و خانواده‌های آنها است.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) درس تشیع پیکر شهدا را درس تحول روحی و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب دانست و ابراز داشت: امروز در برابر خون شهداء مسؤولیم، امروز در برابر هجمه بزرگ ضد فرهنگی غرب که جوانان را مورد هدف قرار داده است چه کرده ایم؟ ما مسؤولیم.

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های ربیس جمهور جدید آمریکا، ابراز داشت:  این مردمی که در اجتماع تشییع شهدا حضور پیدا کرده‌اند تا آخرین قطره‌ی خون خود از این کشور پاسداری می‌کنند و از بلوف‌زنی دشمنان نمی هراسند و تا آخرین قطره خود از اسلام و انقلاب صیانت خواهند کرد./854/202/ب1

ارسال نظرات