۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۴۸۴۵۲۴
با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی؛

نسخه اندروید«سفر جنجالی» وارد بازار بازی های رایانه ای شد

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی با اشاره به ساخت بازی «سفر جنجالی» با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، از ارائه نسخه اندرویدی این بازی فاخر خبر داد.
سفرجنجالی

حجت الاسلام حبیب داستانی بنیسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به رونمایی از نسخه اندرویدی «سفر جنجالی» عنوان کرد: این بازی در واقع رسمی ترین بازی در کشور است که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی تولید شده که نسخه ویندوز آن در روز 15 تیرماه و همزمان با عیدسعید  فطر امسال رونمایی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: نسخه اندرویدی این بازی که حاصل سه سال تلاش شبانه روزی تیم طراحی و تولید این نرم افزار بوده است روز 8 اسفند رو نمایی شد.

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی تصریح کرد: مجموعه ما رسمی ترین مجموعه تولید بازی های رایانه ای و اندرویدی فاخر و ارزشی است که بازی های دیجیتالی، فاخر و ارزشی توسط این شرکت تولید می شود که کادر ما با رویکرد حوزوی و متشکل از اساتید حوزه حوزه و دانشگاه و طلاب و دانشجویان است.

وی با اشاره به ویژگی های برجسته این بازی رایانه ای خاطرنشان کرد: از نظر محتوایی، گرافیکی و بصری و صوتی، این بازی فوق العاده جذاب است و با اینکه تازه تولید شده است، کاندیدای بهترین بازی اندرویدی ایران در جشنواره بازی عمار و پویاگران انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام داستانی بنیسی تأکید کرد: نسخه اندرویدی این اثر در 2 قالب ارائه شده است که نسخه آزمایشی آن که دارای 12 مرحله است به صورت رایگان از طریق سایت سفر جنجالی، کافه بازار، مایکت و ایران اپس قابل دریافت است و نسخه کامل آن که دارای 41 مرحله است با پرداخت 3هزار تومان قابلیت دریافت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این بازی، رقابت آنلاین و کاملاً اسلامی این بازی است که 10 هزار نفر می توانند به صورت آنلاین با هم رقابت کنند و در فضایی اسلامی و باخیال راحت بازی خود را انجام دهند.

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی با اشاره به محتوای این اثر نرم افزاری ابراز کرد: در این اثر که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی است، تمدن و سرزمینی زیبا شکل می گیرد که دارای 3 شهر و یک روستا است که فردی که بازی می کند در یک فضای داستانی خاص وارد شده و به ماجراجویی می پردازد و در واقع با توجه به کارهای فقهی و تخصصی حوزوی که روی این اثر انجام شده است، جایگزین بسیار مناسبی برای بازی های غربی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اثر به صورت کاملاً شخصی و توسط مؤسسه ما که کاملاً رویکرد حوزوی دارد تولید شده است و البته سازمان فضای مجازی سراج قول همکاری داده است اما تاکنون تمامی هزینه ها به صورت شخصی انجام شده است.

گفتنی است نسخه رایگان بازی«سفر جنجالی» از طریق 

دانلود نسخه اندرویدی: https://cafebazaar.ir/app/ir.safarejanjali.demo/?l=fa    

ارسال نظرات