۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۸۴۸۴۶
رئیس موسسه روایت سیره شهدا:

انسجام در سیستان و بلوچستان باید بیشتر شود

رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان برای وحدت بیشتر باید با هم منسجم شوند.
حجت الاسلام ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری صبح امروز در مراسم دعای ندبه که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، گفت: رهروی از شهدا، وحدت امت وتقویت ملت از اصول مهم ادامه راه و سیره شهدا است.

وی با اشاره به اینکه مسأله وحدت بین مردم از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: خداوند درقرآن کریم سه بار به موضوع وحدت اشاره کرده است، از این رو مؤمنان باید با همدیگر برادر و متحد باشند.

وی ادامه داد: مسلمانان باید با وحدت خود نقشه های کفار و مشرکین را خنثی کنند و با افزایش وحدت غده سرطانی به نام اسرائیل را که به دنبال ایجاد مشکلات برای مردم است از پای دربیاوریم.

 حجت الاسلام ماندگاری تصریح کرد: با توجه به اینکه شیعه و سنی در کنار هم برادرانه زندگی مسالمت آمیزی دارند اما خرده اختلاف نظری باهمدیگر در مذهب دارند باید به مقدسات همدیگر احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: حل مشکلات جمهوری اسلامی از ساقط کردن رژیم پهلوی سخت تر نیست و نباید بین مسلمانان تفرقه ای باشد بلکه شیعه و سنی دراین استان برای وحدت بیشتر با یکدیگر منسجم شوند .

رئیس موسسه روایت سیره شهدا بیان کرد: مسؤولان باید مردم را عامل پیشرفت درکارهای خود بدانند چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم با حضورخود در راهپیمایی 22 بهمن معجزه ای جدید خلق کرده اند.

وی در ادامه افزود: مسؤولان باید همت کنند در راستای حل مشکلات مردم و گره گشایی از آنها گام برداشته و دروغ نگویند و کار انجام نشده را انجام شده جلوه نکنند.

حجت الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: امروز ملت اسلامی فهمیده که اگرملت باهم متحد ومنسجم باشند نمی توانند راحت به این نظام وملت کوچکترین صدمه ای واردکنند .

رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: افرادی که روحیه شهادت طلبی داشته باشند به هیچ عنوان خسته نخواهند شد و مانند منتظران واقعی در انتظار ظهور امام زمان خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: باید با تقوا مسیر زندگی خود را ادامه داد و حدود الهی واجب و حرام را رعایت کرد چرا که با این کار خداوند روزی مسلمانان را بیشتر خواهد کرد./831/202/ب2

ارسال نظرات