۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۸۵۰۱۳
آیت الله صفایی بوشهری در دیدار طلاب سفیران برازجان:

برنامه ریزی و تلاش راهکار رسیدن به موفقیت است

نمانده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای کسب شرح صدر باید ذاکر بود و ذاکر بودن راهی جز به یاد داشتن خداوند در قلب و در زبان ندارد.
دیدار طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان ظهر امروز با آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان ظهر امروز با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

در ابتدای دیدار حجت الاسلام حسن مصلح مسؤول مدرسه سفیران هدایت امام حسن مجتبی(ع) گزارشی از عملکرد مدرسه را ارائه کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این دیدار با بیان ویژگی انسان های مومن گفت: اگر خداوند متعال به کسی شرح صدر عنایت کند مثل کسی است که فوق نور خداست و وظیفه روحانیت این است که هم خودش نور باشد، هم دیگران را نورانی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تعریف شرح صدر در اسلام اظهار داشت: برای کسب شرح صدر باید ذاکر بود و ذاکر بودن راهی جز به یاد داشتن خداوند در قلب و هم در زبان ندارد.

آیت الله صفایی بوشهری حضرات آیات خوشوقت(ره)، بهجت(ره) و بها الدینی (ره) را از جمله اساتید موثر در زندگی خود دانست و خاطرنشان کرد: ما به سپردن حرف های این بزرگان، به دل و جان درس می خواندیم به صورتی که با کتاب به خواب می رفتیم و با کتاب بیدار می شدیم.

وی طلاب را به برنامه ریزی دقیق و استفاده از فرصت ها توصیه کرد و گفت: از تعطیلات به خوبی استفاده کنید که بسیاری از بزرگان از همین تعطیلات به جایی رسیدند./833/203/ب1

 

ارسال نظرات