۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۸۵۳۳۰
نتانیاهو:

ایران به دنبال باز کردن یک جبهه جدید علیه رژیم صهیونیستی در جولان است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که با رییس‌جمهور روسیه درباره تحولات سوریه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ملاقات خود با ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در روز پنجشنبه و در مسکو پیرامون موضوعاتی از جمله تحولات سوریه و جلوگیری از حضور ایران در سوریه خبر داد.

وی در سخنان خود در افتتاحیه نشست هفتگی کابینه در قدس، افزود: ایران به دنبال بهره برداری از تلاش‌های اخیر خود در رسیدن به یک راه‌حل سیاسی در سوریه به منظور تحکیم نیروهای نظامی خود در خاک این کشور است.

وی افزود: هدف ایران تثبیت حضور دائمی خود در سوریه به کمک نیروی زمینی و دریایی خود است.

نتانیاهو همچنین اظهار داشت: ایران در تلاش است تا یک جبهه علیه ما در بلندی‌های جولان به وجود آورد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در این ملاقات مخالفت شدید و مصمم رژیم صهیونیستی را در خصوص این اتفاق بیان کند.

براساس این گزارش، از زمان شروع جنگ‌های داخلی در سوریه، روسیه همراه با ایران در تلاش برای کمک به حفظ دولت بشاراسد و همچنین منافع خود در سوریه هستند.

نتانیاهو به دنبال کمک روسیه به منظور خنثی کردن اهداف ایران و حزب‌الله مبنی بر استفاده از سوریه برای حمله به رژیم صهیونیستی است.

به نوشته فارس، وی در طول سفرش به مسکو در ماه ژوئن به رسانه‌های روسی گفت: به ایران اجازه داده نخواهد شد تا با استفاده از حزب‌الله به ما در جولان حمله کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بدون اظهارنظر در خصوص حمله هوایی رژیم صهیونیستی در سوریه گفت: امیدوارم بتوانیم به درک ویژه‌ای در خصوص کاهش رویارویی احتمالی میان ما و نیروهای روسی برسیم.

گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی، سپاه پاسداران ایران را متهم به ایجاد یک جبهه ضد رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان در کنار نیروهای حزب‌الله و دروزهای مخالف رژیم صهیونیستی کردند./982/ب102/د

ارسال نظرات