۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۸۵۸۰۰
از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا؛

10 ویژه برنامه شب شعر ولایت در خوزستان برگزار می شود

ویژه برنامه شب‌ های شعر ولایت از جمله برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت در 10 شهرستان استان خوزستان با محوریت ولایت و مناقب اهل‌بیت(ع) و حضور شاعران بین‌المللی و استانی برگزار می‌شوند.
حرم رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه برنامه شب‌ های شعر ولایت از جمله برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت در 10 شهرستان استان خوزستان برگزار می‌شوند.

براساس این گزارش، ویژه برنامه های شب شعر ولایت در خوزستان با حمایت و نظارت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ۱۰ شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

این محافل شعرخوانی به زبان عربی و با محوریت ولایت اهل‌بیت(ع) و بیان مناقب و فضایل ائمه اطهار(ع) با حضور شاعران استانی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

شهرهای اهواز، شوش، خرمشهر، آبادان، کارون، حمیدیه، دشت‌آزادگان، شادگان، باوی و ماهشهر میزبان این رویداد ادبی هستند؛ زمان برگزاری این جشنواره‌ها به شهرستان‌ها واگذار شده و متعاقبا اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است، از دیگر برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان خوزستان برگزاری هشتمین دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان است که فراخوان آن در تارنمای این جشنواره منتشر شده است.

همچنین، ویژه برنامه بزرگداشت یادروز ورود حضرت امام رضا(ع) و یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس(شلمچه) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت در خوزستان برگزار می شود.

گفتنی است، از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برگزاری جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی در یادمان دعبل خزاعی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت دهه کرامت است./101/9453/ب1

ارسال نظرات