۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۸۶۱۵۸
بذرپاش:

نیروهای انقلابی باید کارآمدی خود را به مردم ثابت کنند

نماینده تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسالت خطیر نیروهای انقلابی در نظام اسلامی، افزود: مردم باید از نیروهای انقلابی و ارزشی کارآمدی و توانمندی ببینند.
مهرداد بذرپاش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مرکز استان خراسان شمالی، با اشاره به اینکه برخی از ساختارهای سیاسی موجود در کشور نادرست هستند، تصریح کرد: ساختارهاى غلط موجود در كشور بايد تغيير كنند تا از همه ظرفیت‌ها در راستای توسعه انقلابی و اسلامی استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه باید همه توان خود را صرف كارآمد كردن نظام مديريتى كشور كنيم، ادامه داد: واقعیت آن است که اکنون نظام مدیریتی کشور کارآمدی و توانمندی لازم را ندارد؛ اما نظام از توانمندی بسیار بالای برخودار است.

بذرپاش با اشاره به اینکه نباید امروز صحنه سياسى جامعه و كشور ما به اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی تقسيم شود، تصریح کرد: امروز ما نياز داريم صحنه سياسى كشور به جبهه انقلابى و غيرانقلابى تقسیم‌بندی شود.

این سیاستمدار اصولگرا که صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز است، با اشاره به رسالت خطیر نیروهای انقلابی در نظام اسلامی، افزود: مردم باید از نیروهای انقلابی و ارزشی کارآمدی و توانمندی ببینند.

وی با بیان اینکه مردم جوانان ایرانی شایسته بهترین خدمات هستند، اضافه کرد: من به نصف كشورهاى دنيا سفر و بررسى کرده‌ام و به این نتیجه رسیده‌ام که در هيچ كجاى دنيا جوانى مثل جوانان ايران با چنین هوش و ذكاوتی وجود ندارد.

بذرپاش با تأکید بر اینکه برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود باید به توان و توانمندی داخلی و استعدادهای جوانان این سرزمین تکیه کنیم، ادامه داد: تا زمانی که چشم امید ما به خارج از کشور باشد نمی‌توانیم به اهداف متعالی خود دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه برخلاف تبلیغات صورت گرفته اثرات برجام بر کشور مثبت نبوده است، خاطرنشان کرد: در واقع باید ده برابر پولى كه بعد از برجام وارد كشور شده است را خرج كنيم تا اقتصاد كشور از ركود خارج شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما عبدالمالک ريگى را در آسمان دستگیر می‌کنیم؛ اما متأسفانه نمي‌توانيم جلوى قاچاق را در كشور بگيريم آن هم قاچاق‌هایی كه از گمرك كشور وارد می‌شود که این مایه تأسف است.

بذرپاش که عضو هیئت رییسه مجلس نهم هم بود، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، اظهار کرد: هزینه‌ای كه براى حقوق‌های نجومى پرداخت شد یک عدد نیست؛ بلکه این هزینه به اندازه ٢٣٠هزار شهيدى است كه در راه انقلاب جان خود را فدا كردند./9314/ 202/ص

ارسال نظرات