۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۸۶۱۷۲
به مناسبت هفته درختکاری؛

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه هرسین چند اصله درخت غرس کردند

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه هرسین به مناسبت هفته درختکاری چند اصله درخت غرس کردند.
حوزه علمیه هرسین حوزه علمیه هرسین حوزه علمیه هرسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همزمان با فرا رسیدن هفته درختکاری، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین عصر امروز با حضور در حوزه علمیه این شهرستان چند اصله درخت غرس کردند.

حجت الاسلام روح الله باقری، امام جمعه شهرستان سنقر کاشت درخت را تداوم راه انبیای الهی خواند و گفت: کاشت درخت علاوه بر اثرات مثبت بر محیط زیست، در دین مبین اسلام نیز بسیار مورد تأکید است.

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: درختکاری یکی از باقیات و صالحاتی است که پس از مرگ انسان نیز موجب نزول رحمت الهی شده و ثواب و خیرات را نصیب انسان می کند.

این مسؤول بیان داشت: امید است با توجه به توصیه های دین مبین اسلام و رهبر معظم انقلاب، ظواهر دین حفظ شده و اعمال خیر و مورد تأکید دین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی، مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین نیز در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: کاشت درخت همانگونه که عمل به دستورات انبیای الهی است در عین حال موجب اشاعه فرهنگ درختکاری در کشور می شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین ابراز داشت: کاشت درخت مثمر از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر لزوم توجه به تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه است.

استاد حوزه علمیه در پایان بیان داشت: مردم ایران هر یک به نوبه خود باید منویات رهبر معظم انقلاب را در راستای بهبود اقتصاد و شرایط کنونی کشور به کار بندند و چه بسا می توان با کاشت یک درخت میوه علاوه بر طراوت هوا به تولید میوه و کاهش واردات کشور کمک کرد./857/203/ب2

ارسال نظرات