۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۸۶۳۱۵

یازدهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواهران پایان یافت

یازدهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تقدیر از 90 برگزیده در رشته های مختلف قرآنی به کار خود پایان داد.
یازدهمین جشنواره قرآن کریم طلاب خواهر سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یازدهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، عصر امروز با تقدیر از 90 برگزیده در رشته های مختلف قرآنی به کار خود پایان داد.

جشنواره سراسری قرآن و عترت حوزه علمیه خواهران، جز در بخش شفاهی که شامل حفظ و قرائت است، در تمامی بخش‌های دیگر به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

لازم به ذکر است که در این جشنواره قرآنی بیش از 16 هزار طلبه خواهر در رشته های مختلف قرآنی ثبت نام کرده و در پایان 13 هزار نفر در مراحل مختلف مسابقات شرکت کردند.

همچنین مقالات و پایان نامه های حوزوی با محور «اخلاق و تربیت اسلامی»، «اقتصاد و معیشت اسلامی» و «بینش سیاسی و ترویج روحیه انقلابی» به دبیرخانه این جشنواره از سراسر کشور ارسال شده بود.

اختتامیه این جشنواره قرآنی با سخنرانی حجج اسلام محمد رضا جمشیدی، بهجت پور، رضائی اصفهانی و اسکندری برگزار شد و  پیام تصویری آیت الله جعفر سبحانی، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم به این همایش و اهدای جوایز نفرات برتر پایان بخش این جشنواره قرآنی بود./837/پ203/ی

 

 

ارسال نظرات