۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۸۶۳۴۱
یکی از علمای اهل تسنن عراق:

آیت الله سیستانی حافظ ملت عراق است

یکی از علمای عراق تصریح کرد که حضرت آیت الله سیستانی حافظ اراضی و خون ملت عراق است.
شیخ فاخر عباس عیسی الداودی امام جماعت مسجد طوز الجدید حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ فاخر عباس عیسی الداودی امام جماعت مسجد طوز الجدید در شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین به زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) مشرف شد و با مسؤولان آستان مقدس حسینی دیدار و گفت‎وگو کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی موجب وحدت و ایستادگی ملت عراق در برابر جریان تروریستی داعش و دفاع از مقدسات و اراضی این کشور شد.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: هر توصیه و دستوری که از سوی حضرت آیت الله سیستانی صادر شود را ارزشمند می‎دانیم زیرا این مرجع حافظ اراضی و خون ملت عراق است.

وی با بیان اینکه اگر بسیج مردمی نبود اکنون همه عراق در دست داعش قرار داشت، ادامه داد: بسیج مردمی شهدای بسیاری برای دفاع از ملت عراق داده است و از همه شایعات و دروغ پردازی دشمنان نیز مبرا است.

شیخ الداودی خاطرنشان کرد که خون‎های که در راه دفاع و آزادی اراضی عراق از چنگال تروریست‎ها ریخته شده است ما را یاد واقعه کربلا و شهادت حضرت امام حسین (ع) می‎اندازد.

وی تاکید کرد که اهل تسنن همواره از حضرت آیت الله سیستانی حمایت می‎کنند و همراه با این مرجع تقلید در برابر تروریسم خواهند ایستاد./994/ب902/د

ارسال نظرات