۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۸۶۸۷۶
امام جمعه قزوین مطرح کرد؛

ضرورت تقویت قرارگاه نماز جمعه از منظر محتوایی و رسانه‌ای

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: باید قرارگاه نماز جمعه را از منظر محتوایی و رسانه‌ای تقویت کنیم و خوشبختانه زمینه دستیابی به این هدف در شهر محمودآباد نمونه وجود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم افتتاح دفتر امام جمعه محمودآباد نمونه با تأکید بر اهمیت این‌که نماز جمعه مرکز و قرارگاه عبودیت و بندگی است، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و امام جمعه فرمانده قرارگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تأکید بر اهمیت این‌که نماز جمعه پایگاه و مرکز جنگ فرهنگی است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری به خاطر این‌که جنگ فرهنگی از جنگ نظامی خطرناک‌تر است، عنوان قرارگاه را به نمازهای جمعه داده‌اند.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در جنگ معنوی و فرهنگی کسانی که آسیب می‌بینند دین و ایمان خود را از دست می‌دهند و از این منظر جنگ معنوی و فرهنگی حساسیت بیشتری نسبت به جنگ نظامی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: باید قرارگاه نماز جمعه را از منظر محتوایی و رسانه‌ای تقویت کنیم و خوشبختانه زمینه دست‌یابی به این هدف در شهر محمودآبادنمونه وجود دارد.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین عنصری که در نماز جمعه تأکید شده است تقواست که هم باید به خوبی درک شود و هم اجرایی شود تا در جامعه اثرات آن را مشاهده کنیم./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین

 

ارسال نظرات