۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۸۷۲۷۹
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب بدنبال خدمت به مردم باشد

آیت الله اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بدون وارد شدن در حاشیه ها باید بدنبال خدمت به مردم باشد تا جایگاه خود را پیدا کند.
آیت الله اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب با آیت‌الله علی اسلامی امام جمعه تاکستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله علی اسلامی در این دیدار گفت: امروز مردم دنبال خدمت هستند و هر گروهی که صادقانه در این مسیر حرکت کند می تواند نظر مردم را به خود جلب کند.

امام جمعه تاکستان بیان کرد: نگذارید این جبهه وادر مسائل حاشیه ای شود اجازه و با عملکرد درست مردم را جذب خود کنید.

وی تصریح کرد: امام جمعه شهر تاکستان در این دیدار اظهار داشت: ایده شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کار خوبی بود که توانست در سایه وحدت جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند.

و برای رسیدن به موفقیت لازم است این روند را ادامه دهید.

آیت‌الله اسلامی یادآورشد: در انتخابات هم پس از بررسی همه جانبه فردی را معرفی کنید که واقعا اصلح باشد تا بتواند اعتماد مردم را جلب کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار بیان کرد: برای رسیدن به هدف مسیر دشواری داریم اما با هدف پیروزی در انتخابات وارد عرصه رقابت خواهیم شد.

حاجی‌بابایی پس از این دیدار در جمع مردم تاکستان در مسجد حجتی این شهر گفت: شهدا هرچه داشتند برای دفاع از حیثیت و عزت ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و جان خود را در مسیر ارزشها فدا کردند.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای احیا تفکر اسلام ناب، فراهم کردن عدالت اجتماعی و ارتقاء کرامت انسانی شکل گرفت و امروز باید قدردان خون شهدا باشیم و از آن صیانت کنیم./1325//102/خ

ارسال نظرات