۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۸۷۴۸۳
با نواختن زنگ انتخابات صورت گرفت؛

آغاز رسمی فعالیت های انتخاباتی خراسان رضوی

فعالیت های انتخاباتی خراسان رضوی امروز با نواختن نمادین زنگ انتخابات رسما آغاز شد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، فعالیتهای انتخاباتی خراسان رضوی امروز با نواختن نمادین زنگ انتخابات در استانداری خراسان رضوی آغاز شد.

حسینی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به آمادگی استان جهت برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها گفت: اکنون حدود شش هزار صندوق شمارش آرای الکترونیکی در استانداری آماده است که به محض اعلام مجوز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات شورای شهرستان مشهد قطعا الکترونیکی خواهد بود و ما درخواست اضافه شدن دو شهر سبزوار و نیشابور را داشته ایم، به اضافه شدن ارائه گواهینامه عدم سوء پیشینه برای ثبت نام کاندیداها اشاره و تأکید کرد: کاندیداها از اکنون جهت دریافت این گواهینامه اقدام کنند تا سال آینده به مشکل نخورند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به تشکیل خانه احزاب استان اظهار کرد: تاکنون 110 تشکل و گروه سیاسی جهت عضویت در این خانه و ثبت رسمی درخواست داشته اند که تاکنون برای 53 تشکل اجازه فعالیت رسمی سیاسی برمبنای قانون اساسی صادر شده است.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: امسال میزان حوادث و مصدومان چهارشنبه سوری در استان بیش از هفتاد درصد کاهش داشته است./202/930/ب1

ارسال نظرات