۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۸۷۹۱۵

انتقاد شدید جبهه العمل لبنان به درخواست خلع سلاح حزب الله

جمعیت العمل اسلامی لبنان، اظهارات دبیرکل سازمان ملل درباره لزوم خلع سلاح مقاومت اسلامی را شرم آور عنوان کرد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان از اولین گزارش دبیرکل سازمان ملل به شورای امنیت درباره لزوم خلع سلاح مقاومت اسلامی به شدت انتقاد کرد و افزود: آنتونیو گوترش در نخستین گزارش خود به شورای امنیت پس از انتخاب به‌عنوان دبیرکل سازمان ملل متحد، درباره اجرای قطعنامه ۱۷۰۱، حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی خواند و نسبت به استفاده از سلاح از سوی این گروه و دیگر گروه‌های تروریستی هشدار داد.

این جبهه افزود: گزارش دبیرکل سازمان ملل بسیار خطرناک و کاملا در راستای مصالح دشمن صهیونیستی است که همچنان به اشغال فلسطین عزیز و بخش هایی از لبنان به ویژه مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا و همچنین بخش هایی از اردن می پردازد.

العمل اسلامی تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل و جامعه جهانی که سلاح حزب الله را مغایر حاکمیت لبنان می دانند، چرا نسبت به اشغال خاک لبنان از سوی رژیم صهیونیستی و ادامه تجاوز به خاک این کشور واکنشی نشان نمی دهند؟

در ادامه این پیام آمده است: دبیرکل سازمان ملل که بر لزوم اجرای همه قطعنامه های بین المللی تأکید دارد، هم اکنون نسبت به قطعنامه لزوم عقب نشینی از سرزمین های اشغالی و همچنین بازگشت آوارگان و توقف اقدامات جنایتکارانه سکوت اختیار کرده است.

جبهه العمل اسلامی اظهار داشت که دبیرکل سازمان ملل نسبت به جنایت های مستمر اشغالگران صهیونیستی از 70 سال پیش تاکنون و جنگ های مستمر هیچ حرصی ندارد و تنها نسبت به سلاح حزب الله دغدغه دارد.

این جبهه ادامه داد: دولت لبنان و ملت مقاوم معنای کامل سخنان شرمسارانه آنتونیو گوترش را به خوبی می دانند و به معادله استراتژیک ارتش، ملت و مقاومت به عنوان معادله دفاعی واجب برای مقابله با متجاوزان صهیونیستی پایبند هستند./980/ب902/د

ارسال نظرات