۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۸۸۲۲۳
آیت الله سعیدی تأکید کرد؛

ضررت رعایت قوانین برای جلوگیری از خسارت های غیر قابل جبران

امام جمعه قم با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: مردم باید با رعایت قوانین و توصیه های راهنمایی و رانندگی از خسارت های غیر قابل جبران جلوگیری کنند.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از نیروی انتظامی مقتدری برخوردار است و به این افراد افتخار می کنیم و با قدردانی از کارکنان خدوم پلیس در جوار حرم حضرت معصومه(س) دعاگوی آنان هستيم.

آيت الله سعيدي با بیان اینکه پليس هر سال همزمان با آغاز سال نو در آماده باش کامل است، گفت: نیروی انتظامی محل مراجعه مردم است و آنان مطالبه ها، درخواست ها و پیشنهادهایی دارند که به شما منتقل می کنند و از سوی دیگر شما نیز از آن ها درخواست هایی دارید؛ تعامل بسیار شایسته ای بین مردم و نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.

امام جمعه قم ادامه داد: نیروی انتظامی باید بر اساس احکام شرع حرکت کند و در مواقعی برای ارائه گزارش ،خدمت علما برسد که این امر در کشورهای دیگر مرسوم نیست.

آيت الله سعیدی گفت: از ویژگی های استثنایی نظام ما این است که فرماندهی کل قوا رهبر دینی و مرجعیت مردم است و نعمتی است که نصیب ما شده، ضمن این که ما اعتقاد داریم بخشی از امور نیروی های انتظامی و اطلاعاتی جنبه معنوی دارد و شما وسیله برای اجرای آن هستید.

وی به ناامنی ها در سطح جهان اشاره کرد و گفت: در جمهوری اسلامی با کمک خداوند و عنایت اهل بیت(ع) توطئه هایی هایی کشف می شود و این امر به واسطه تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و دعای خیر مردم است در سطح جهان ناامنی های وجود دارد که در کشور ما با تلاش پلیس شاهد آن نیستیم و در صورت وجود ناامنی توسط پلیس کشف و خنثی می شود. مردم به خاطر استمرار این امنیت، شما را خیلی دوست دارند و به همین خاطر بچه هایشان همیار شما می شوند.

توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: مردم باید با رعایت قوانین و توصیه های راهنمایی و رانندگی از خسارت های غیر قابل جبران جلوگیری کنند./1323/د102/ص

ارسال نظرات