۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۸۸۲۷۹
امام جمعه موقت شهرری:

وعده‌های کذب در انتخابات دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برد

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه مردم نباید فریب شعارهای انتخاباتی و گول سیاه نمایی برخی افراد را در انتخابات پیش رو بخورند، گفت: برخی از کاندیداها با شعارها و وعده‌های کذب دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برند.
حجت الاسلام ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، امام جمعه موقت شهرری، امروز در نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه سال 96 که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: انسان زمانی که به مقام احسن الحال دست می‌یابد از گناه فاصله گرفته و پاک می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و سحنرانی ایشان در حرم رضوی، بیان داشت: حضرت آقا مهمترین مساله را امنیت ملی و عزت ملی بیان فرمودند، اگر ما به دنبال صیانت از عزت و امنیت ملی هستیم باید ابزارهای آن را در کشور فراهم کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه گفت: امروز عوامل بسیاری عزت و امنیت ملی ما را تهدید می‌کند و مراقبت جدی مردم و مسؤولان نسبت به این تهدیدات امری جدی و ضروری به شمار می‌رود، حضرت آقا مهمترین راه مقابله با این تهدیدها را همت جوانانه و حرکات مومنانه بیان فرمودند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات پیش رو، گفت: در انتخابات آتی نگاه تیز بین و وجود بصیرت از مهمترین اموری است که باید مردم به آن توجه داشته باشند. امسال استقبال در ثبت نام شوراها سه برابر بوده به همین جهت می‌طلبد که در گزینش آنان دقت ویژه شود چرا که شوراها در شهرها تصمیم گیرنده هستند.

وی با استناد به سخنرانی حضرت آقا در حرم رضوی، عنوان کرد: معظم له فرمودند: مردم نباید فریب شعارهای انتخاباتی و گول سیاه نمایی برخی افراد که تنها درصدد رای آوردن هستند را بخورند. بعضی از کاندیداتورها با شعارها و وعده‌های کذب همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه گفت: امروز برخی جریانات خارجی و داخلی درصدد ایجاد اغتشاشی همانند سال 78 و 88 در انتخابات هستند، این جریانی که در خارج و عده‌ای هم در داخل با آنها همنوا شده‌اند در اصل قصد سوء استفاده از دموکراسی حاکم در کشور و حضور مردم در انتخابات را دارند.

امام جمعه موقت شهرری در تبیین اینکه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید تفسیر شود، عنوان کرد: همه مردم و دستگاه‌ها باید به سمت اشتغال ملی و تولید فاخر حرکت کنند، حضرت آقا از اینکه مردم از استفاده تولیدات داخلی اجتناب می‌کنند گله مند بودند.

وی در پایان با اشاره انفجاری که در جوار پارلمان انگلیس رخ داد، خاطر نشان کرد: انگلیسی که خود داعش را در دامانش پرورش داد و به جان مسلمانان انداخت امروز به سوی خود باز گشته است./201/813/ب1

ارسال نظرات