۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۸۸۳۱۵
روحانی اهل تسنن لبنان:

اردوگاه فلسطینیان در لبنان تحت سیطره تروریست ها قرار دارد

امام جمعه مسجد حضرت ابراهیم(ع) صیدای لبنان، اردوگاه فلسطینیان در لبنان را آماج جولان تروریست ها توصیف کرد.
شیخ صهیب حبلی از علمای سنی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ابراهیم(س) صیدا برگزار شد، گروه های ملی و اسلامی فلسطین را به همکاری جدی و هماهنگی با دستگاه های امنیتی لبنان جهت جلوگیری از بروز ناامنی در اردوگاه های فلسطینیان در لبنان فراخواند.

وی گفت: فلسطینیان ساکن این اردوگاه ها تحت سیطره تروریست ها و فتنه گران قرار دارند و هر روز شاهد وقوع درگیری مسلحانه در این اردوگاه ها هستیم.

این روحانی اهل تسنن با اشاره به کشته شدن دو فلسطینی و جراحت جمعی دیگر در درگیری های روز گذشته در اردوگاه عین الحلوه تصریح کرد: این مساله نشان دهنده ضعف تدابیر امنیتی در اردوگاه هاست و بر این اساس از گروه های فلسطینی می خواهیم فتنه گران و اخلالگران و همچنین تروریست ها را به نیروهای امنیتی تحویل دهند.

شیخ صهیب حبلی ادامه داد: این افراد و جریان ها بر بروز ناامنی و ادامه درگیری اردوگاه ها در پرتو اوضاع کنونی در منطقه تأکید دارند. درگیری در اردوگاه ابتدا به مساله فلسطین ضربه می زند و سپس به امنیت و ثبات کشور لبنان.

وی همچنین از عملکرد دولت در زمینه اقتصادی انتقاد کرد و اظهار داشت: صبر مردم صیدا از سیاست اقتصادی دولت به ستوه آمده است و بر همین اساس شاهد برگزاری تظاهرات در این شهر هستیم چرا که اکثر مردم صیدا زیر خط فقر هستند./980/ب901/د

 

ارسال نظرات