۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۸۸۵۵۰

حمایت دولت نتانیاهو از سازمان‎های تروریستی یهودی

دولت بنیامین نتانیاهو از سازمان های تروریستی یهودی که اقدام به حمله علیه فلسطینیان می کنند، حمایت می کند.
نتانیاهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن صهیونیستی "پرداخت بها" طی گزارشی اعلام کرد که در راس سازمان هایی که از دولت نتانیاهو حمایت مالی دریافت می کنند، سازمان تروریستی "لاهوا" به رهبری "بنتزی گوفشتاین" خاخام تندرو یهودی قرار دارد که عملیات های تروریستی سازماندهی شده ای را علیه فلسطینیان در شهرهای مختلف صورت می دهد.

در این گزارش که پایگاه خبری "اسرائیل پالس" آن را منتشر کرده، آمده است که سازمان تروریستی "لاهوا" از حمایت های مالی دولت رژیم صهیونیستی برای اغفال زنان یهودی که با فلسطینیان ازدواج کرده اند، استفاد می کند، به گونه ای که این زنان را همراه با فرزندانشان وادار به جدایی از همسرانشان می کنند.

این گزارش می افزاید که سازمان لاهوا اخیرا کمپینی تبلیغاتی را علیه رانندگان اتوبوس فلسطینی به راه انداخت.

گوفشتاین علنا از آتش زدن کلیساها حمایت کرده و ادعا می کند که موشه بن میمون خاخام یهودی که در قرن 12 در مصر می زیسته، فتوا داده است که مسیحیت یکی از شاخه های بت پرستی است و یهودیان نباید به پیروان این آیین اجازه دهند مراسم ها و شعائر دینی خود را به جای بیاورند.

گزارش مذکور می افزاید که یکی دیگر از سازمان های یهودی که از دولت نتانیاهو کمک مالی دریافت می کنند، مدرسه "عود یوسی فحای" به مدیریت خاخام اسحاق شابیرا است که رساله ای فقهی تالیف کرده و در آن قتل کودکان شیرخواره عرب را جایز می داند.

انجمن صهیونیستی "پرداخت بها" در گزارش خود ذکر کرده است که دولت رژیم صهیونیستی از سازمان "حنینو" که حامی سازمان های تروریستی یهودی از جمله سازمان "عامی بوبر" است، حمایت مالی به عمل آورده است. عامی بوبر 9 فلسطینی را به شهادت رسانده است. همچنین اعضای سازمان تروریستی "بیت عاین" که قصد منفجر کردن مدرسه ابتدایی دخترانه فلسطینی در شهرک جبل المکبر در قدس در سال 2002 را داشت، نیز جزو سازمان های تروریستی مورد حمایت دولت نتانیاهو است.

در این گزارش آمده است: سازمان حنینو از "یگال عمیر" مسئول ترور اسحاق رابین نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی حمایت به عمل آورده است. این سازمان همچنین کمک های مالی هنگفتی را نیز به خانواده های یهودیان تروریست ارائه داده است.

دولت رژیم صهیونیستی همچنین به سازمان های یهودی وابسته به جناح راست گرای صهیونیستی که تشویق به خشونت و تنفر از عرب ها می کنند، نیز کمک مالی کرده است.

پایگاه خبری "اسرائیل پالس" به نقل از "نوعم ویلدر" تهیه کننئده این گزارش آورده است که داده های موجود حاکی از حمایت دولت رژیم صهیونیستی از سازمان های تروریستی است که بر علیه همزیستی مشترک با فلسطینیان فعالیت دارند./994/ب102/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات