۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۸۸۶۳۳
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

تروریسم به پروژه صهیونیستی خدمت می‎کند

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان تأکید کرد که تروریسم به اسلام وابسته نبوده و به پروژه صهیونیستی خدمت می‎کند.
شيخ ماهر عبدالرزاق، رييس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در بیانیه ماهانه این جنبش، از مواضع میشل عون رییس جمهور این کشور استقبال کرد و افزود: میشل عون مواضع درخشان و استراتژیکی از خود به جای گذاشت و استقلال و کرامت و حاکمیت را به کشور بازگرداند.

وی تصریح کرد: میشل عون یک رییس جمهور عربی اصیل است که به دشمنی با رژیم صهیونیستی ایمان دارد و از دستاوردهای مقاومت حمایت می کند. وی قدر جانفشانی نیروهای مقاومت را به خوبی می داند و مواضعش درباره مقاومت کاملا ملی است.

این روحانی اهل تسنن بر لزوم تصویب قانون افزایش حقوق کارمندان و کارگران تأکید کرد و اظهار داشت: افزایش حقوق ها حق ملت است اما تامین هزینه های آن نباید از جیب فقیران باشد بلکه این هزینه را باید ثروتمندان پرداخت کنند و همزمان با مبارزه با فساد و هدر رفتن اموال عمومی به تأمین این هزینه ها پرداخت.

شیخ ماهر عبدالرزاق با افزایش مالیات قشر ضعیف مخالفت کرد و ادامه داد: افزایش مالیات خانواده های فقیر و کم درآمد غیرعادلانه است و به جای آن باید اموالی که از دولت سرقت شده و یا به هدر رفته است به خزینه بازگردد.

وی تصویب قانون جدید انتخابات را خواستار شد و تأکید کرد: ما حامی قانون انتخاباتی نسبیت هستیم زیرا یک خواسته ملی محسوب شده و حق همه گروهای سیاسی را می دهد. قانون انتخابات باید عادلانه و منصفانه باشد و لبنان را در یک حوزه قرار داده و همچنین نمایندگان واقعی ملت را به پارلمان سوق می دهد.

رییس جنبش اصلاح و وحدت در بخش پایانی این بیانیه خاطرنشان ساخت: تروریسمی که هم اکنون در منطقه در حال کشتار و قتل و فساد است به اسلام وابسته نبوده بلکه یک توطئه علیه اسلام و مسلمانان است. این تروریسم به پروژه صهیونیستی در منطقه خدمت می کند و خطری برای همه مسلمانان جهان است که باید با تشکیل جبهه یکپارچه با آن مبارزه کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات