۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۸۸۶۸۴

همایش علمای شیعه پاکستان برگزار شد

همایش علما و رهبران شیعه پاکستان، امروز در لاهور این کشور برگزار شد.
ھمایش علمای بزرگ و رھبران دینی شیعه پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، علما و رھبران دینی شیعه پاکستان، امروز در ھمایشی که در جامعه المنتظر شھر لاھور برگزار شد مسائل و مشکلات شیعیان کشور را بررسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رھبرشیعیان پاکستان در این همایش نسبت به شایعه پراکنی علیه عقاید شیعه در شبکه ھای اجتماعی از سوی برخی گروہ ھای افراطی واکنش نشان داد و گفت: عقاید جعلی و خودساخته، توھین به اسلام ناب و مذھب راستین است.

وی با بیان این که شیعه ھیچ ارتباطی با شرک و غلو ندارد ابراز داشت: ما شیعه ۱۲ امامی پیروان واقعی خلفای راستین پیامبر اسلام(ص) ھستیم و تعلقی با نصیری ھا غالی نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با اشارہ به این که دشمن پس از ناکامی در تھاجم فیزیکی و کشتار شیعیان به تھاجم معنوی روی آوردہ است، تاکید کرد: ھدف دشمن از این حمله، گسستن ریسمان اتحاد اسلامی بنابراین ملت با ھوشیاری تمام با این پدیدہ مقابله کنند.

رھبرشیعیان پاکستان وظایف حوزہ ھای علمیه در این زمینه سنگین دانست و افزود: رحانیان و مبلغان با مطالعه دقیق و راہکارھای مناسب به این شبھات پاسخ دھند.

سخنران دیگر این مراسم حجت الاسلام حافظ محسن علی نجفی بود که نسبت به تحریف عقاید از سوی وهابی ها ابراز نگرانی کرد و گفت: حوزہ ھای علمیه شبھات جدید در فضای مجازی را رصد کنند و پاسخ گو باشند./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات