۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۰۰۶
عضو حزب الله لبنان:

عربستان حامی اصلی جبهه النصره است

عضو شورای مرکز ی حزب الله لبنان، عربستان سعودی را حامی جبهه النصره و جنایت های تروریستی در لبنان عنوان کرد.
شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسم جشن تکلیف دختران مدارس المصطفی(ص) برگزار شد، عربستان سعودی را حامی تروریسم توصیف کرد و گفت: آل سعود اموال و سلاح را در اختیار تروریست ها قرار می دهد تا جنگ در سوریه طولانی تر شود. عربستان حامی جبهه النصره ای است که به ربودن و ذبح و قتل نظامیان لبنانی می پردازد.

وی افزود: عربستان سعودی همچنین از عاملان ارسال خودروهای بمب گذاری شده به لبنان و اشغال اراضی جرود عرسال حمایت می کند.

عضو ارشد مقاومت اسلامی تأکید کرد که لبنان حق دارد نظام سعودی را به توقف حمایت از جبهه النصره فراخواند زیرا این حمایت یک خطر و تهدید مستقیمی برای امنیت و ثبات لبنان و لبنانی ها محسوب می شود.

حجت الاسلام قاووق اظهار داشت: کسانی که نسبت به وطن حریص هستند اجازه عدم تصویب قانون جدید انتخابات را نداده و با پافشاری بر مصالح خود، لبنان را به سوی پرتگاه و آینده مجهول سوق نمی دهند.

وی ادامه داد: مسؤولیت ملی بر همگان واجب می کند که قانون جدید انتخابات را به تصویب برسانند زیرا عدم تصویب این قانون سبب بروز خلأ قانونی در کشور شده و مهلت قانونی، اجازه مانور بیشتر را نمی دهد.

این روحانی لبنانی خاطرنشان ساخت: هر که نسبت به اخلاف میان حزب الله و همپیمانان آن در راستای تصویب قانون جدید انتخابات امید بسته اند، در توهم بسر برده و تنها ناامیدی و حسرت را بدست می آورند./980/ب902/د

ارسال نظرات