۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۸۹۱۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

خرید تولیدات داخلی گامی مهم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام مهدوی تحقق اقتصاد مقاومتی را راهبردی مهم درجهت رشد اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: با خرید تولیدات داخلی باید از تولیدکنندگان حمایت و در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداشت.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی­، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب و پرداختن به بحث اقتصاد، بیان داشت: امروز اقتصاد از مسائل مهم و حیاتی کشور است و نام گذاری سال نشان از تأکید رهبری در زمینه پرداختن به این مهم است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند تعامل بیش از پیش همه مسؤولان است، افزود: در این جهت با همکاری و تعامل مسؤولان باید با ایجاد اشتغال مشکل بیکاری جامعه امروزی را برطرف ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه شعاری که هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح می‌­شود چراغ راه مسؤولان و ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این مهم باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در سایه تحقق شعار سال شاهد رشد اقتصادی کشور و برطرف شدن مشکلات اقتصادی خواهیم بود و تحقق آن نیازمند عزم ملی و همکاری مردم و مسؤولان است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه سال 96 از سوی رهبری به ‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال» نامگذاری شده است، اظهار داشت: پرداختن به تولید ملی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری پیام این شعار است.

وی بیان داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی اقتصاد کشور مسؤولان با توکل بر خدا و پیشه کردن توصیه­‌های رهبری به تولید داخلی بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت پرهیز از نگاه به خارج و هرگونه وابستگی به بیگانگان عنوان کرد: ملت ایران نیز با خرید محصولات تولید داخل باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.

وی در ادامه یادآور شد: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق بخشیدن به تولدات داخل افزون بر توجه مسؤولان به کیفیت کالاهای تولید شده، باید فرهنگ استفاده از تولید داخلی در جامعه تبیین شود و در این زمینه دستگاه های فرهنگی و اجرایی باید همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: رسالت نهادهای فرهنگی برای فرهنگ ­سازی در جهت توجه آحاد مردم به مصرف کالاهای تولید شده از سوی تولیدکنندگان داخلی بسیار حساس و تعیین کننده است.

وی افزود: امید است که با تبیین فرهنگ خرید و حمایت از کالاهای داخلی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداریم./302/9459/ب1

ارسال نظرات