۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۸۹۳۹۸
سرپرست شرکت مخابرات:

اختصاص رایگان بستر انتقال فیبر به مراکز حوزوی

دهناد با بیان این که رشد زیرساخت های ارتباطی کشور باید برای نشر معارف اسلامی به دنیا مورد استفاده قرار گیرد، گفت: ما در سال 96 با شناسایی مراکز حوزوی تولید کننده محتوا بسترهای انتقال فیبر را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.
سید اسد الله دهناد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیداسدالله دهناد سرپرست شرکت مخابرات و مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم، پیش از ظهر امروز، با آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار با بیان این که ابزارهای ارتباطی روز دنیا می تواند فرصت انتشار معارف اسلامی به تمام نقاط دنیا را فراهم کند، اظهار داشت: ممکن است افرادی در دور ترین نقاط دنیا تشنه معارف اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) باشند و امکان حضور مبلغ در آن مناطق فراهم نباشد ولی از طریق فضای مجازی به راحتی می شود این معارف را به آنها انتقال داد.

عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار کشور با اشاره به این که امروزه زیرساخت های خوبی برای برقراری ارتباطات سریع و گسترده در کشور فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ما علاقه مندیم که از این فرصت برای نشر معارف اسلامی بهره ببریم و آماده همکاری با نهادهای حوزوی در این زمینه هستیم.

وی افزود: ما امکانات مخابراتی از قبیل ftth ، فیبرنوری و بستر های انتقال داده را می توانیم در اختیار مراکز حوزوی قرار دهیم تا از این امکانی که در کشور ایجاد شده است و سرمایه گذاری های کلانی که در حوزه ارتباطات انجام شده است برای انتقال معارف اسلامی بهره ببرند.

دهناد تصریح کرد: ما در قم به خاطر شرایط ویژه ای که از نظر تولید محتوای دینی دارد از سال گذشته بستر انتقال فیبر را تهیه کرده ایم و امسال هم در دستور کار قرار دادیم که مراکزی که تولید محتوا دارند بدون هیچ هزینه ای بستر فیبر را برایشان مهیا کنیم و فعلا در حال شناسایی مراکز تولید کننده محتوا هستیم.

گفتنی است مهندس دهناد امروز همچنین با آیت الله حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور و آیت الله مقتدایی،‌رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران کشور دیدار و گفت و گو کرد./843/پ202/ج

ارسال نظرات