۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۸۹۴۴۶

هشدار مفتی قدس درباره تعرض گسترده صهیونیست‎ها به مسجد الاقصی

مفتی قدس به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تعرضاتش به مقدسات اسلامی فلسطین و در راس آنها مسجد مبارک الاقصی هشدار داد.
مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد حسین، مفتی قدس، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به تعرضات خود به مقدسات اسلامی شدت بخشیده است.

وی ادامه داد که فراخوان نهادها و سازمان های یهودی برای تعرض گسترده صهیونیست ها به مسجد الاقصی در پایان هفته جاری اقدامی خطرناک به شمار می رود و موجب تشدید  تنش در شهر بیت المقدس می گردد.

وی از فلسطینیان خواست برای پاسداری از مسجد الاقصی در برابر حملات نژاد پرستانه صهیونیست ها همواره در این مکان مقدس حضور داشته باشند.

وی یادآور شد که مسجد الاقصی با یک خطر واقعی و بسیار بزرگ مواجه است، دشمن صهیونیستی با تشدید تعرضاتش به این مکان مقدس می کوشد تا واقعیت موجود را تحمیل کند و این یک اقدام خطرناک به شمار می رود که باید جهانیان برای نجات مسجد الاقصی دست به  تحرکات فوری بزنند.

از سوی دیگر، کمیته عالی اسلامی، اداره فتوا، شورای اوقاف و امور مقدسات اسلامی و همچنین اداره قدس از فلسطینیان ساکن بیت المقدس خواستند برای مقابله با ورود روز پنجشنبه آینده شهرک نشینان یهود به مسجد الاقصی، در این مکان مقدس حضور داشته باشند.

این نهادهای فلسطینی با صدور بیانیه ای مشترک درباره عواقب خطرناک و ناگوار فراخوان های "سازمان های معبد" در زمینه ورود گسترده صهیونیست ها به مسجد الاقصی در روز پنجشنبه آینده هشدار دادند./847/ب102/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات